گوناگون

همدان به پارکینگ متحرک تبدیل شده است/ بیکاری امروز به خاطر غفلت از گذشته است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خجسته ظهر سه شنبه در شورای اداری شهرستان همدان با بیان اینکه امروز نجات بشریت در گرو بحث ولایت است، اظهار داشت: اتفاقاتی که در جهان رخ می دهد نتیجه غدیر و امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت است.

وی با بیان اینکه امام علی(ع) می فرماید دو نعمت سلامت و امنیت مجهول مانده است، عنوان کرد: امروز ایران امن ترین کشور دنیا است و جمهوری اسلامی صدور انقلاب و تسخیر قلوب مستضعفان در دنیا را انجام می دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز پایتخت چهار کشور عراق، سوریه، لبنان و یمن در اختیار جمهوری اسلامی است، بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک ابر قدرت در جهان می درخشد و پس از درگیری روسیه با راوپا بر سر اوکراین جامعه جهانی به این نتیجه رسید که خطر دنیا ایران نیست بلکه چین است و آمریکا متوجه چین شد.

خجسته با بیان اینکه ایران با قدرت در حال حرکت است و رئیس جمهوری با موضع گیری مناسب در سازمان ملل خوب درخشید و موضع گیری های مقام معظم رهبری تمام ادعا های دشمن را به هم ریخت، بیان کرد: باید جمهوری اسلامی را با تمام قدرت حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه خدمت طعمه نیست که از آن به نفع منافع شخصی استفاده شود، ادامه داد: خدمت فرصت است و باید از این فرصت در راستای خدمت به مردم استفاده کرد و پاسخگویی به مردم و تکریم ارباب رجوع باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران هفته ای یک بار ملاقات های عمومی با مردم داشته باشند و این روش می تواند مشکلات خیلی از مردم را حل کند، بیان کرد: مردم ارباب هستند و زمانی که ارباب رجوع وارد می شود باید بلند شد و ایستاد.

امیر خجسته با بیان اینکه شهرداری های سراسر کشور و شهرداری های استان همدان باید به مردم توجه کنند و گیرهای اداری را بردارند، افزود: با توجه به شرایط خوبی که در استان ایجاد شده و استان در حال تحول است.

وی با بیان اینکه در تحریم یعنی همه چیز بسته است اما در شرایط تحریم کارهای بزرگی انجام شد، عنوان کرد: استان همدان از دلار هفت و هفتاد تومان استفاده نکرد و بیکاری امروز به خاطر غفلت از گذشته است که باید جبران شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطار شهری شیراز راه افتاد و کرمانشاه در حال کار کردن بر روی قطار شهری است اما در همدان هنوز بر آوردن یا نیاوردن قطار شهری بحث می شود، ادامه داد: زیر ساخت های استان به خوبی در حال پیشرفت است.

خجسته با بیان اینکه امسال 27 کیلو متر از آزاد راه همدان ساوه باقی مانده بود که با پیگری های انجام شده هم اکنون 10 کیلومتر باقی مانده است، افزود: ادامه آزاد راه همدان ساوه اگر تا قبل از رسیدن فصل سرما به اتمام نرسد کارهایی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه فرودگاه همدان به پایان رسید و 40 میلیارد تومان برای فرودگاه هزینه شد، عنوان کرد: از کار ساخت راه آهن از سمت ساوه به همدان 100 کیلومتر باقی مانده است و به علت نبودن ریل کار خوابیده است و برای پتروشیمی، فولاد فامنین و شهرک دارویی چهار هزار میلیارد تومان جذب شده است.

30 هزار شغل در منطقه ویژه جهان آباد ایجاد می شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 30 هزار شغل در منطقه ویژه جهان آباد ایجاد می شود، عنوان کرد: باید در شهر همدان کارهای زیادی صورت گیرد و بحث قطار شهری و منوریل ساماندهی شود.

امیر خجسته با بیان اینکه همدان به یک پارکینگ متحرک تبدیل شده است و باید از این حالت نجات پیدا کند، بیان کرد: طرح تفصیلی شهر همدان باید تعیین تکلیف و همچنین باید ورودی های شهر همدان ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه شهر همدان به سایت اداری نیاز دارد و همه جای شهر اداره ها وجود دارند و آرامش مردم را بر هز زده اند و این شرایط قابل قبول نیست، عنوان کرد: سایت اداری همدان باید به بیرون شهر و جایی قابل دسترس برده شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون بیش از 700 میلیارد تومان برای استان همدان جذب شده است، بیان کرد: هفته آینده کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به همدان سفر می کنند تا از نزدیک از پروژه های عمرانی بازدید کنند.

خجسته ببا بیان اینکه درخصوص شهر حورا با وزیر مکاتبه ای صورت گرفته اما هنوز پاسخی از سوی وزیر دریافت نشده است، بیان کرد: منطقه ای که برای شهر حورا در نظر گرفته شده آب ندارد و محل دفن زباله است و طبق اطلاعات به دست آمده بر روی گسل واقع شده است.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه هم اکنون در جامعه ای که یک و نیم میلیون مسلمان وجود دارد جای طرح اختلاف نیست، اظهار داشت: اگر ندانیم و نفهمیم که در گذشته چه اتفاقاتی افتاده است آسیب بیشتری خواهیم دید و باید در جهت وحدت گام برداشته شود.

رضا قیاسی با بیان اینکه روز غدیر به معنی روز انتخاب و پذیرفتن راه انبیا است، بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ماموریت این مکتب را بر عهده گرفته است و حاضر به زدن یک سیلی ناروا به گوش کسی نیست.

وی با بیان اینکه از انحرافات داعش ایجاد می شود و کجای دینی که خروجی آن اخلاق است خشونت مشاهده می شود، ادامه داد: گروه های انحرافی که در زمان امام علی(ع) مسیر را کج رفتند امروز به نام اسلام در دنیا رعب و وحشت ایجاد کرده اند.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري همدان با بیان اینکه جمهوری اسلامی هر مظلومی در دنیا باشد یاور اوست، بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی نظر تعدی به هیچ زمین، خاک و مملکتی ندارد و هیچ ظلمی روا نداشته و هر کجا ظلمی بوده در برابر آن ایستاده است.

قیاسی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی اگر خدمت کردن برای خدا باشد اجر اخروی دارد، ادامه داد: اگر انحراف اتفاق نمی افتاد و به وصیت پیامبر اسلام(ص) توجه می شد و شقوق ایجاد نمی شد امروز وضع دنیا اینگونه نبود.

وی با بیان اینکه ملت ایران در دامن اسلام تربیت شده اند و باید مراقب باشند که انحراف ایجاد نشود، افزود: امروز محبت فرصتی است که خداوند داده و باید از این فرصت استفاده کرد و اختلافات را کنار گذاشت.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري همدان با بیان اینکه پیشرفت هر فردی لزوما در پی شکست دیگری نیست، بیان کرد: در جامعه اسلامی با فرهنگ دینی باید همه به هم کمک کنند تا رشید شوند و یک دیگر را بلند کنند تا بالا بروند.

رضا قیاسی با بیان اینکه دور از شان یک مسلمان شیعه و انقلابی و مکتبی است که برای بالا بردن خود دیگری را نابود کند و این مسئله پسندیده نیست، اظهار داشت: جمهوری اسلامی مسیر سعادت و پاک ترین و مکتبی ترین حکومتی که در جهت عدالت حرکت می کند جمهوری اسلامی است.

 وی بات بیان اینکه دولت یازدهم دست یاری به سوی همه دراز کرده است، بیان کرد: حتی رقبای سیاسی باید کمک کنند تا همه با هم کشور را به جلو ببریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا