گوناگون

همه باید دولت را در ارایه خدمات مطلوب به مردم حمایت کنیم

81231841 5813609

آیت الله ˈ نورالله طبرسی ˈ عصر چهارشنبه در سومین جلسه شورای اداری مازندران خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان افزود: از آنجاییکه شرایط امروز کشور حساس و نیازمندی ها و مشکلات مردم زیاد است ، تنها راه موفقیت همدلی و وحدت است.

وی با بیان اینکه انتقادات سازنده و بدون کینه ورزی اشکالی ندارد، ادامه داد: امروز با حمایت همه جانبه از تیم مذاکره کننده هسته ای موفقیت و توسعه کشور دوچندان خواهد شد.

آیت الله طبرسی گفت : مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام با صراحت فرمودند که از دولت حمایت می کنند و تاکید کردند که اگر انتقادی هم نسبت به مسائل دارند باید منطقی و دلسوزانه باشد.

آیت الله طبرسی تصریح نمود : مگر ما موحد نیستیم ، مگر به رساله عمل نمی کنیم باید هر کسی که صاحب قلم است و صاحب تریبون است این فرمایش مقام معظم رهبری را رعایت کند و از تخریب و تضعیف نماینده دولت دست بردارد.

امام جمعه ساری تاکید کرد : حق تخریب و تضعیف دولت و نماینده عالی دولت در استان را ندارید و همه ما باید دولت و نمایندگان دولت را به عنوان یک تکلیف و وظیفه شرعی حمایت کنیم .

وی به ماه رمضان و فیوضات آن اشاره کرد و ادامه داد: مسوولان و کارگزاران نظام به عنوان الگوی جامعه باید علاوه بر تقوای فردی ، از تقوای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیز برخوردار باشند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه مسوولان امکانات وبیت المال را در اختیار دارند، ادامه داد: غایت ماه مبار رمضان تقوا است و حفظ تقوای مسوولان دشوارتر و از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی به فرمایشات مقام معظ رهبری مبنی بر اهمیت اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: فقر ، دین و اسلام را به خطر می اندازد، پس مسوولان باید به مقوله اقتصادی مقاومتی با هدف بالا بردن قدرت خرید و ایجاد رفاه اجتماعی مردم توجه کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از حکومت اسلامی ایران به عنوان تمثالی از حکومت حضرت علی ( ع) یاد کرد و بیان داشت: مسوولان باید امنیت را ایجاد و تبعیض و فقر را در جامعه اسلامی از بین ببرند.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه با وجود اختلافات مشکلات جامعه حل نخواهد شد، ادامه داد: 35سال از انقلاب می گذرد و هر چند کارها و خدمات زیادی به مردم ارایه شده است اما بیکاری، مشکلات مسکن و ازدواج همچنان دغدغه اصلی خانواده ها است.

وی با بیان اینکه مازندران با همه توانمندی ها و ظرفیت ها نباید این همه مشکلات در حوزه بیکاری، مسکن و ازدواج داشته باشد، ادامه داد: مدیریت صحیح و بکار گیری ظرفیت ها در استان مهم و ضروری است.

وی به برخی مشکلات اخلاقی ، اجتماعی طلاق و بی حجابی و اعتیاد در استان مازندران اشاره کرد و گفت: جامعه بیکار به طرف طلاق، ماهواره، اعتیاد و ناهنجاریهای دیگر می رود.ک/2

2585/608

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا