گوناگون

همه ظرفیت ها برای پیشرفت صنایع فرآوری سنگ فارس به کارگرفته می شود

81213755 5782728

به گزارش دریافتی روز سه شنبه ایرنا سید مصطفی هاشمی در نشستی از برنامه شرکت شهرک های صنعتی فارس برای تقویت و حمایت از صنایع وابسته به سنگ در شهرک صنعتی سنگ نی ریز و همچنین شهرک صنعتی خرم بید سخن گفت.

وی اظهارکرد: دراین زمینه علاوه بررفع مشکلات واحدهای صنعتی، امور حمایتی از این صنایع نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون امور صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: برنامه توسعه خوشه صنعتی سنگ شمال فارس درهمین چارچوب عملیاتی شده است.

هاشمی ادامه داد: حضور 15 نفراز فعالان مربوط به صنایع فرآوری سنگ و سنگبری های شهرک صنعتی سنگ نی ریز فارس برای شرکت درششمین نمایشگاه بین المللی سنگ در تهران به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت سنگ و ماشین آلات مربوطه در کشوردرهمین زمینه است.

ششمین نماشگاه بین المللی سنگ تزیینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته از 27 تا 30 خرداد امسال برگزارشد و حدود 200 شرکت داخلی و خارجی درچهار بخش اکتشاف، استخراج، فراوری و صادرات جدیدترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش گذاشتند.

معاون امور صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان این که حضورفعالان صنعت سنگ نی ریز دراین نمایشگاه زمینه مناسبی را برای ارائه توانمندی های فارس و شهرستان نی ریز در بخش صنعت سنگ فراهم کرد، گفت: برگزاری این تور صنعتی نقش مهمی در آشنایی واحدهای فرآروی سنگ و سنگبری ها با تجهیزات و ماشین آلات نوین و جدید عرضه شده دراین صنعت ایفا کرد.

هاشمی با برشمردن ظرفیت های مهم شهرستان نی ریز در زمینه معادن سنگ تزئینی و نما و وجود معادن و صنایع مربوط به فرآوری سنگ دراین شهرستان گفت: این شهرستان امروز به یکی از مهمترین قطب های صنعت سنگ کشور تبدیل شده وازجایگاه ویژه ای درکشور برخوردار است. ک/1

2026 /679

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا