گوناگون

وظیفه اول وزارت اطلاعات دیدبانی است/جایگاه برتر نظامی ایران علت اصلی همه تحریم‌ها است

وی ابراز کرد: کشوری که در مقابل شرق و غرب ایستادگی کرد اکنون به سربلندی در عرصه های مختلف اعتقادی، سیاسی و علمی رسیده است.

معاون وزیر اطلاعات با اشاره به توطئه های اخیر دشمن عنوان کرد: علت اصلی همه تهدیدات و تحریم‌ها علیه انقلاب اسلامی جایگاه برتر نظامی ایران است.

خزائی افزود: امروز دشمنان همه تلاش و امکانات خود را برای از بین بردن این انقلاب به کار گرفته‌اند و علت اصلی آن نیز موقعیت و جایگاه جغرافیایی ما است.

وی با بیان اینکه پشتوانه انقلاب اسلامی ایران قرآن و عترت است ادامه داد: یکی از مولفه های اصلی در هر کشوری وجود دستگاه های اطلاعاتی پر قدرت است تا بتواند امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورد.

معاون وزیر اطلاعات  تصریح کرد:امنیت امروز کشور مرهون مجاهدت‌های شبانه روزی کارکنان وزارت اطلاعات است.

خزائی عنوان کرد: امروز دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی نظام توانسته اند در کنار دستگاه های نظامی وظیفه اشان را با ایمان به خدا به خوبی انجام دهند.

وی افزود: در جهانی که امنیت برخی از کشور ها منوط به قدرت ها و پیمان های نظامی مانند سیتو و ناتو است ما توانسته ایم با اتکا به نیرو های با اپمان خود و بدون اینکه از کسی الگو بگیریم در برابر دشمنانمان بایستیم.

خزائی در ادامه افزود: وظیفه اول وزارت اطلاعات دیدبانی است و نیروهای این وزارت باید همچون دید بانی با ایمان و تیز بین تحرکات دشمنان را دیدبانی کنند.

وی همچنین تحلیل رفتار ها و تحرکات دشمنان را یکی دیگر از وظایف مهم وزارت اطلاعات برشمرد و تاکید کرد: تحلیل و برآورد درست از تهدید ها و تحلیل دکترین دفاعی و ضد اطلاعاتی نیز جزو وظایف مهم وزرات اطلاعات است.

خزائی در بخشی دیگر از سخنانش عنوان کرد:  ایران در نگه داشتن خط مقاومت و شکست آمریکا در سوریه، لبنان و فلسطین نقش مهمی را ایفا کرده است.

خزائی با اشاره به جنایت های تکفیری ها در سوریه تصریح کرد: امروز تمام دنیا می‌دانند که جریان تکفیری برای خدشه دار کردن چهره اسلام به وجود آمده است.

معاون وزیر اطلاعات در ادامه سخنان خود گفت: مهمترین وظیفه شیعه و سنی در شرایط فعلی این است که وحدت خود را حفظ و اجازه ندهند دشمنان اسلام به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

خزائی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران نقطه پایانی بر منافع غرب در کشور بود، گفت: مردم مسلمان و دین مدار ما با تمام وجود در برابر نظام سلطه قد علم کرده و به سرعت تبدیل به یک الگو شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا