گوناگون

وينگادا: اميدوارم کي‌روش پيشنهاد را رد نکند

نلو وينگادا در گفت‌وگو با ايسنا درباره بازي تيمش مقابل صباي قم اظهار کرد: بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و سعي داشتيم برنامه‌هاي تاکتيکي خودمان را مرور کنيم. البته در نظر داشته باشيد که ما در حال حاضر در هفته سوم آماده‌سازي خودمان هستيم و هدف‌مان حضور موفق در بازي‌هاي آسيايي است.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا از نتيجه و عملکرد تيم‌تان راضي بوديد گفت: نمي‌توانم بگويم از عملکرد تيم راضي بودم اما از نتيجه اين بازي راضي بودم. ما در حال حاضر در مراحل خوب تمرين‌هايمان هستيم و هفته به هفته بهتر مي‌شويم.

وي در ادامه درباره اينکه آيا قول مي‌دهيد تيم ملي اميد همچون تيم ملي که در جام جهاني نمايش خيره کننده‌اي داشت نمايش خوبي داشته باشد گفت: هدف ما همين است. ما تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم تا بتوانيم عملکرد خوبي از خودمان ارائه دهيم. البته نتيجه بازي‌ها را نمي‌توانم تعيين کنم.

وي در ادامه درباره کارلوس کي‌روش و حضورش روي نيمکت تيم ملي ايران گفت: اميدوارم فدراسيون قرارداد او را تمديد کند. او روي فوتبال ايران شناخت کافي را دارد و با توجه به اينکه با من هم رابطه خوبي دارد مي‌توانيم با هم تبادل بازيکن داشته باشيم. مطمئن باشيد او 16 جولاي به ايران بازخواهد گشت و من هم اميدوارم که نظرش درباره پيشنهاد تمديد قرارداد با فدراسيون فوتبال ايران مثبت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا