گوناگون

امکانات تفریحی بوشهر افزایش می‌یابد/ ساخت 5 زمین چمن مصنوعی و احداث پلاژ شنا

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آزاد شهرکی عصر چهارشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی برای زیباسازی شهر بوشهر صورت گرفته است و در این راستا طرح های بسیار خوبی را در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به اینکه مرکز استان به عنوان ویترین استان شناخته می‌شود، تصریح کرد: باید امکانات مناسب را در مرکز استان مستقر سازیم و توسعه مبلمان شهری را در دستور کار داریم.

شهردار بوشهر با اشاره به مصوبه شورای شهر بوشهر برای توسعه فضاهای ورزشی در مرکز استان، اضافه کرد: ساخت پنج زمین چمن مصنوعی جدید در بوشهر را در دستور کار داریم که این فضاهای ورزشی به صورت عادلانه در نقاط مختلف شهر بوشهر اجرا می‌شود.

توسعه شهر بوشهر با نگاه موازنه گرایانه شهرداری

وی افزود: توسعه شهر بوشهر با نگاه موازنه گرایانه شهرداری انجام می‌شود و تلاش داریم تا امکانات رفاهی و ورزشی مناسبی در نقاط محروم‌تر و کمتر توسعه یافته شهر اجرا شود.

آزادشهرکی با اشاره به تصویب یک‌میلیارد ریال برای تکمیل پلاژ بانوان بوشهر، ادامه داد: چهار میلیارد و 500 میلیون ریال نیز برای ساخت پلاژ آقایان در بوشهر تخصیص می‌یابد که امیدواریم نیازها را برطرف سازد.

شهردار بوشهر تاکید کرد: هر طرحی توجیه مناسب برای اجرا دارد و نیازی نیست که ما به جای اجرای طرح پلاژ آقایان به اجرای طرح‌های دیگری بپردازیم.

رفع آلودگی‌های ساحل مهم‌تر از ساخت پلاژ آقایان است

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: آقایان برای شنا در ساحل بوشهر مشکلی ندارند و نیازی به هزینه‌های هنگفت برای ساخت پلاژ شنا برای آقایان نیست.

غلامرضا قادریان با بیان اینکه طرح‌های مهم‌تری نیز در شهر بوشهر وجود دارد، تصریح کرد: نباید نسبت به طرح‌های مهم شهر بی‌تفاوت باشیم و هزینه های بالایی برای پلاژ آقایان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آقایان در هر نقطه‌ای از ساحل می‌توانند شنا کنند، تاکید کرد: رفع آلودگی‌های دریا یکی از نیازهای بسیار مهم است که باید در این زمینه اقدامات لازم صورت بگیرد و از ورود آب فاضلاب به دریا جلوگیری شود.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا