گوناگون

تحقق شعار سال عزم عمومی و مدیریت جهادی دستگاههای فرهنگی را می طلبد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی بعداز ظهر چهارشنبه در دومین جلسه برنامه ریزی فرهنگی برای تحقق شعار با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری تکلیف همگان را در مباحث فرهنگی و اقتصادی مشخص کرده اند گفت: توجه به فرهنگ در کنار مباحث اقتصادی یک وظیفه همگانی است.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال یک عزم عمومی و مدیریت جهادی در دستگاههای اجرایی می طلبد عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون در شورای برنامه ریزی و توسعه استان، کارگروه های فرهنگی، عفاف و حجاب، حقوق شهروندی و اجتماعی فرهنگی راهکارهای تحقق شعار سال مورد توجه قرار گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان عنوان کرد: این کارگروهها در راستای اجرای سیاست های نظام و برنامه های ابلاغ شده از سوی دستگاه ها شکل گرفته اند و تا حدودی منطبق بر دسته بندی های موجود و ستاد هماهنگی فرهنگی برای تحقق شعار سال است.

وی افزود: 21 برنامه در کارگروه حجاب و عفاف و شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان مصوب شده که منطبق بر رئوس مطالب در راستای تحقق شعار سال است.

شاهرخی همچنین با بیان اینکه کمیته های مختلفی در زیر مجموعه این کارگروهها وجود دارند تصریح کرد: کمیته های آموزش، فرهنگی، نظارت و تبلیغات را برای هر کدام از کارگروهها در نظر گرفته ایم و امیدواریم که  دستگاهها ورود خوبی برای اجرای طرح “سبک زندگی اسلامی” داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه جلسه هماهنگی برای تحقق شعار سال با حضور تمام دستگاههای فرهنگی استان برگزار می شود ابراز امیدواری کرد که برگزاری جلسات بتواند به ارتقای فرهنگ در جامعه کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا