گوناگون

خوروش: حضور نکونام در سپاهان منتفي است

رسول خوروش در خصوص حضور احسان حاج‌صفي و رحمان احمدي دو ملي‌پوش تيم سپاهان در اردوي ترکيه گفت: حاج‌صفي با ما صحبت کرد و گفت که به دليل حضور طولاني مدت در اردوهاي تيم ملي کمي فوتبال‌زده شده و به همين دليل ما هم به او کمي استراحت داديم، اما سعي خواهيم کرد که اين بازيکن را همراه خود به اردوي ترکيه ببريم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: رحمان احمدي هم شرايطي شبيه حاج‌صفي دارد به او هم استراحت داديم اما همراه تيم سپاهان به اردوي ترکيه خواهد آمد. ما 15 تير راهي ترکيه مي‌شويم تا اردويمان را در اين کشور برگزار کنيم.

سرپرست تيم فوتبال سپاهان در پاسخ به اين سؤال که آيا حاج‌صفي پيشنهاد خارجي دارد يا نه؟ افزود: خودش که به ما گفته پيشنهاد خارجي ندارد و از آنجايي که با ما قرارداد دارد طبيعتاً همراه ما باقي خواهد ماند اما اين را هم بايد بگويم که به هيچ عنوان حاج‌صفي را به تيم‌هاي ايراني نمي‌دهيم.

خوروش در خصوص جدايي فن‌ديک مهاجم سپاهان خاطرنشان کرد: او رزومه خوبي داشت اما در سپاهان جواب نداد و به همين دليل از ما جدا شد و به ليگ تايلند پيوست. او بازيکن خوبي بود اما شايد نتوانست در محيط ايران خودش را نشان دهد. ما اما به دنبال حضور پريرا هستيم اما چون زمان حضور او در ايران هنوز مشخص نشده فعلاً چيزي قطعي نيست.

وي درباره شايعه حضور جواد نکونام در سپاهان هم گفت: حضور جواد نکونام منتفي شده و اين بازيکن به سپاهان نمي‌آيد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا