گوناگون

پارک علم و فناوری قزوین با یک شرکت اوکراینی تفاهم نامه همکاری امضا کرد

81202327 5762697

ˈعلی رجب پورˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس این تفاهم نامه شرکت اوکراینی متعهد شد بازاریابی محصولات و اخذ استانداردهای لازم جهت ورود به بازار اوکراین را برای محصولات شرکت شهد آرای کاسپین پیگیری کند.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای بازاریابی و صادرات محصولات دانش بنیان براساس برنامه ریزی های انجام شده در پارک علم وفناوری قزوین و منطبق با سیاست های اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است و امیدواریم در آینده نیز شاهد عقد چنین قراردادهایی برای سایر واحدهای پارک قزوین باشیم.

رجب پور ادامه داد: شرکت شهد آرای کاسپین یکی از واحدهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان است که در حوزه پژوهش و تولید صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند.

وی خاطرنشان کرد: دو سال قبل پژوهشگران این شرکت با ارایه محصول تولید شده تونیک گیاهی تقویت رویش موی سر توانستند مقام اول را در حوزه فن آفرینان رشد در هشتمین جشنواره ملی فن آوری شیخ بهایی کسب کنند.

رییس پارک علم و فناوری امام خمینی(ره) استان قزوین همچنین از امضای تفاهم نامه راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور در شهرستان بویین زهرا خبرداد و افزود: این تفاهم نامه در سال جاری بین پارک علم و فناوری استان و مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا امضا شده است.

حدود 17 شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری امام خمینی(ره) استان قزوین فعالیت می کنند.

7388/ 614

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا