گوناگون

پاکبانان حق بزرگی بر گردن سلامت و آرامش شهروندان دارند

81165662 5698252

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد روز جمعه در آیین تجلیل از پاکبانان شهرداری برازجان افزود: پاکبانان یک شهر با عشق و علاقه برای رفاه و آسایش مردم کار می کنند و اگر یک روز درسطح شهر کار نکنند نمی توان در آن شهر زندگی کرد.

وی یادآور شد: کارگران قشری زحمتکش و شایسته تقدیر و تجلیل هستند و امیدواریم بتوانیم درحد توان به آنها خدمت کرده وپاسخگوی زحمات آنها باشیم.

موسوی نژاد بیان کرد: بنای نظام جمهوری اسلامی بر اساس حکومت عدل علوی بوده است و مبانی نظام نیز باید بر مبنای حکومت امام علی(ع) باشد لذا بر این اساس درحکومت اسلامی و بر اساس عدل علوی انسان ها هیچ ارجحیتی مگر به واسطه تقوا واعمال صالح نسبت به یکدیگر پیدا نمی کنند.

وی گفت: حضرت امیرالمومنین(ع) در این رابطه الگویی مناسب برای همه مردم ومسوولان است امام و حاکم معصومی که خود را همنشین مردم محروم ومستضعف می کرد و حتی خود را برتر از یک انسان گناهکار وخطاکار نمی دانست.

وی گفت: کارگران وپاکبانان قشری شریف و زحمت کش هستند که مسئولین باید در رفع مشکلات ودغدغه های آنان تلاش ویژه داشته باشند.

موسوی نژاد افزود: حقوق ومزایای کارگران زحمتکش باید به موقع پرداخت شود و نباید از آنها دریغ کرد و در امور غیرضروری مثل ظاهرسازی میادین مرکز شهر وامور تبلیغاتی هزینه شود.

شهردار برازجان نیز گفت: در جهت تکریم و حفظ حقوق کارگران و پاکبانان نهایت تلاش خود را خواهیم کرد و در رفع مشکلات سهم بیمه و سایر مزایا برنامه هایی در دست اجرا داریم.

علی احمدی افزود: اضافه کاری پنج ماه آخر سال 91 پاکبانان که به تعویق افتاده با حقوق اردیبشهت ماه پرداخت خواهد شد همچنین اضافه کاری، ماموریت و سایر مطالبات آنها تا پایان سالجاری پرداخت خواهد شد.

در پایان ضمن بیان مشکلات پاکبانان توسط نماینده آنها از پاکبانان شهرداری برازجان تجلیل شد.ک/2

7213/ 628

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا