گوناگون

پروازهای رشت به شیراز و مشهد افزایش یافت

81220407 5794210

ˈفتاح رضوانیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پروازهای یاد شده از امروز 9 تیر ماه طبق برنامه اعلام شده تا 20مردادماه امسال ادامه دارد، افزود: این پرواز روزهای دوشنبه هر هفته در مسیر شیراز – رشت – مشهد و بالعکس انجام خواهد شد و تا پایان مردادماه سال جاری ادامه دارد.

وی اظهار کرد: پرواز شماره 3795 هواپیمایی آسمان روز دوشنبه هر هفته در ساعت 13 و 45 دقیقه از شیراز وارد فرودگاه رشت شده و با پرواز شماره 3892 در ساعت 14 و 25 دقیقه از فرودگاه رشت به مقصد مشهد پرواز خواهد کرد.

رضوانی خاطرنشان کرد: علاوه بر پرواز فوق، دو سورتی پرواز رفت و برگشت از شیراز به رشت و بالعکس روز شنبه هر هفته و 14 سورتی پرواز رفت و برگشت از مشهدبه رشت در مدت یاد شده در این فرودگاه انجام می شود.

به گفته وی، فرودگاه رشت در ساعات عملیاتی آماده پذیرش پروازها بوده و دفاتر فروش بلیت هواپیما می توانند با همکاری یکدیگر از این بستر برای بازاریابی شرکت های هواپیمایی در مقاصد مختلف داخلی و خارجی بهره برداری کنند.

گفتنی است هم اکنون از فرودگاه رشت به مقاصد تهران، شیراز، عسلویه، بندرعباس، مشهد، کیش، اصفهان، اهواز و مدینه پروازهای برنامه ای انجام می شود. ک/3

1881/ 603

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا