گوناگون

پنجعلي: نيلسون گفته بر مي‌گردد

  به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، محمد پنجعلي درباره شرايط پرسپوليس گفت: امروز پس از حضور در تمرين، گفتگويي با علي دايي داشتم و براي پيگيري مسائل مورد نظر وي درباره شرايط بازيکنان در فصل بعد جلسه‌اي با آقاي رحيمي خواهيم داشت.

وي ادامه داد: در حال حاضر اولويت اول ما حفظ نفرات سال قبل است که کادر فني آنها را براي رقابت‌هاي فصل آينده خواسته است. سال گذشته خمير مايه خوبي تشکيل شد و با حفظ نفرات، شرايط خوبي خواهيم داشت. در حال حاضر تمرکز مسوولان باشگاه و تيم روي همين مساله است.

پيشکسوت پرسپوليس خاطرنشان کرد: با حفظ نفراتي مثل نيلسون، جلال حسيني، پولادي، حقيقي، خلعتبري و ساير نفرات و با جذب يکي، دو نفر در خط مياني، پرسپوليس تيمي خواهد بود که در آسيا هم موفق مي‌شود. البته اين محدوديت استفاده از 18 بازيکن بزرگسال براي ما دردسرساز است. در آسيا نمي‌توانيم ريسک کنيم، به همين دليل بايد مهره‌هاي کليدي را براي هر پست جذب کنيم. اگر از نظر سهميه دستمان باز بود، مي‌توانستيم همزمان روي گزينه‌هاي مختلف کار کنيم ولي الان براي مذاکره هم دست بسته هستيم چون جا نداريم. بايد ابتدا تکليف صحبت با يک بازيکن معلوم شود و اين مساله در کند پيش رفتن کار موثر است و به نظرم سازمان ليگ بايد شرايط خاصي را براي تيم‌هايي که به آسيا مي‌روند قائل مي‌شد.

وي درباره آخرين خبر از نيلسون ادامه داد: من در جريان کار او نبودم اما امروز که با علي آقا صحبت مي‌کردم، مي‌گفت او بر مي‌گردد.

از پنجعلي درباره جام جهاني و عملکرد تيم ملي ايران مي‌پرسيم که وي مي‌گويد: اگر انتظارات خود را منطقي کنيم، به نظرم تيم ملي عملکرد خيلي خوبي داشت. بازي با آرژانتين نقطه اوج کار تيم ما بود ولي نبايد به اين فکر کنيم که آيا مي‌توانيم چنين بازي‌هايي را تکرار کنيم يا نه. ما بايد روي زيرسازي فوتبال ايران کار کنيم. داور اگر پنالتي را اعلام مي‌کرد، شايد هم آن بازي را مي‌برديم. در واقع امکانش زياد بود که بازي را ببينيم و آرژانتين هر قدر هم فشار مي‌آورد به جايي نمي‌رسيد ولي اگر صد بار جلوي آرژانتين بازي کنيم، چند بار مي‌توانيم آنها را ببريم.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: آرژانتين به مشکل خورد، چون دفاعي بازي کرديم. کار درستي هم بود. اعتقاد دارم اگر جلوي بوسني هم دفاعي و ضد حمله بازي مي‌کرديم، مي‌برديم و نبايد دست به حمله مي‌زديم. احتمال صعود وجود داشت ولي باز مي‌پرسيم چند بار ديگر مي‌توانيم با اين شرايط صعود کنيم. اگر قرار باشد ما با اين شکل بازي کردن و برنامه‌ريزي در مقابل تيم‌هايي مثل آرژانتين دست بالا داشته باشيم، فوتبال زير سوال مي‌رود.

پنجعلي درباره اينکه آيا کارلوس کي روش بايد به هر قيمتي حفظ شود يا نه؟ گفت: من چنين اعتقادي ندارم. مساله ما مربي نيست. کار دفاع هميشه آسانتر از کار حمله است. مربيان ديگري هم از عهده اين مقدار کار بر مي‌آيند، ما بايد انرژي و سرمايه را به سمت زير ساخت فوتبال ببريم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا