گوناگون

پيرواني: واسطه نه، سخنگو بودم

 غلامحسين پيرواني در خصوص حضورش در جلسه‌اي براي حل مشکلات رهام پيرواني با مسئولان فدراسيون شنا اظهار داشت: برنامه‌اي بود که شرايط را صلح و صفا کنيم تا رهام ضربه نخورد و فدراسيون بتواند از وجود اين شناگر جوان استفاده کند. پيمان پيرواني، پدر رهام هم مشکلي با فدراسيون نداشت و اختلافش با کشتکار، مربي تيم ملي بود.

به گزارش فارس، وي با بيان اينکه من نمي‌گويم چه کسي مقصر است، اما مشکل با کشتکار بود، افزود: پيمان چهار سال است که با کشتکار مشکل دارد و خواستيم که مسئولان مشکلات را حل کنند. بعد از جلسه قرار شد رهام هم مانند ساير شناگران خودش تمرين کند و بعد از آن هم در اردوهاي مشترک تيم ملي حضور پيدا کند. فدراسيون شنا هم اعلام کرد که ما اردوهاي زيادي را برگزار نمي‌کنيم.

پيرواني با تکذيب مصاحبه‌هاي قبلي‌اش با برخي رسانه‌ها خاطرنشان کرد: در اين جلسه حضور پيدا کردم، چون پيمان برادرم و رهام هم برادرزاده‌ام است؛ من واسطه نبودم، بلکه خودم سخنگو بودم. از حق دفاع کردم تا مشکلات برطرف شود. رهام اصلا مصاحبه نکرده بود و تحت فرماندهي پدرش بود؛ من هم در فدراسيون کسي را نمي‌شناسم و خبرنگاران به من گفتند که در حق رهام ظلم شده است و من هم در جوابش گفتم که “آه مظلومان به هنگام سحر، تاج شاهي را کند زير و زبر”

عموي شناگر جوان ايران عنوان کرد: اگر رسانه‌ها صحبت‌هاي ديگري از قول من نوشته‌اند اشتباه بوده است. اميدوارم همه با هم دوست باشند و از ته دل يکديگر را دوست داشته باشند و تنها زباني نباشد؛ “سعديا گرچه سخندان و مصالح گويي/ به عمل کار برآيد به سخنداني نيست”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا