گوناگون

پیشرفت شهرها با توسعه فرهنگی ساکنان آنها گره خورده است

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر گرزین شامگاه دوشنبه در جشن تجلیل از معلمان با اشاره به نامگذاری سال 93 به نام اقتصاد و فرهنگ  ابراز داشت: در ارتباط با توسعه فرهنگی در شهر گرگان برنامه ریزی هایی را انجام داده ایم و همچنین برنامه های مشترک فرهنگی با کمک دیگر نهادها انجام می شود.

وی افزود: در شورای اسلامی به مسائل فرهنگی با ظرافت خاصی توجه می شود و در جهت اشاعه فرهنگ تلاش می شود، چرا که شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم عزم راسخ را برای ایجاد فرهنگ در ابعاد مختلف را به همه شهروندان ارائه می کند.

گرزین با بیان اینکه مردم گرگان لایق بهترین ها هستند، اظهار داشت: این نگاه در شهرداری و شورای شهر به وجود آمده است تا بتوانیم خدمات شایسته ای را ارائه دهیم و تلاش داریم تا با تعامل با آموزش و پرورش بحث های فرهنگی را توسعه دهیم.

وی معلمان را انتقال دهنده فرهنگ سالم در جامعه دانست و عنوان داشت: معلمان اندیشه و تفکر سالم را در جامعه گسترش می دهند  و باید قدر معلمان را بدانیم و واقعا نمی شود با هیچ زبانی از زحمت این افراد قدردانی کرد.

رئیس شورای شهر گرگان ادامه داد: یاد و خاطره معلمان برای همیشه در ذهن مسئولان و تمام مردم می ماند چرا که معلمان وظیفه هدایتگری  و روشنگری را در جامعه بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه نقط مشترکی بین شغل معلمی و کار فرهنگی وجود دارد، تصریح کرد: معلمان به دلیل اینکه با روح و اندیشه فرزندان ما سر و کار دارند می توانند فردایی سالم را برای آنان بسازند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا