گوناگون

چاگو بهترین خرید خارجی تاریخ تیم فوتبال فولاد خوزستان

بختیار رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه قراردادم با باشگاه فولاد خوزستان برای یک سال دیگر تمدید شد تا با خیال راحت در خدمت این تیم برای فصل آینده باشم و از زیر این همه فشاری که بعد از پایان فصل قبل لیگ برتر باشگاه های کشور تاکنون با آن مواجه شده ام خارج شوم.

وی افزود: خوشبختانه بعد از تمدید قرارداد و توافق با مدیرعامل این باشگاه برای ادامه همکاری، به لحاظ روحی و روانی بسیار بهتر شده ام و آماده هستم یک فصل موفق دیگر را با تیم فولاد خوزستان آغاز کنم تا بار دیگر دل هواداران را شاد کنیم.

رحمانی در خصوص خریدهای این فصل فولاد خوزستان عنوان کرد: شاید خریدهای کمی داشته ایم ولی فولاد آنقدر بضاعت دارد که می تواند با اتکا به بازیکنان موجود هم تیم قابل احترامی باشد. البته نمی توان منکر این موضوع شد که فولاد خوزستان به علت درگیر بود در دو جبهه حساس و نفس گیر لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا به بازیکنانی باکیفیت و با تجربه نیاز دارد.

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: خوشبختانه باشگاه فولاد موفق شده یک بازیکن کامرونی با کیفیت با نام چاگو را برای فصل آینده جذب کند که به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازیکنان خارجی خریداری شده در تاریخ باشگاه فولاد خوزستان است زیرا وی در بازی های تدارکاتی نشان داد که از کیفیت بالایی برخوردار است و فولاد می تواند روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کند.

رحمانی تاکید کرد: البته اگر سپاهانی ها برای فصل آینده دنبالش نیایند و برای جذب وی پیش قدم نشوند. واقعا شاهد داستان عجیبی از سوی باشگاه سپاهان اصفهان برای خرید بازیکنان فولاد هستیم که هر بازیکنی یک سال در فولاد موفق شد آنها علاقمند می شوند فورا وی را جذب کنند. ضمن اینکه آنها اگر می توانستند همان اول فصل این بازیکن کامرونی را از چنگ فولاد در می آوردند ولی ظاهرا از موضوع انتقال این بازیکن آگاهی نداشتند.

وی تاکید کرد: چاگو بازیکن خوبی نشان داده که امیدوارم در لیگ برتر هم اینگونه باشد ولی اگر باشد حتی از مبلغ قراردادم خودم به وی پرداخت کنم نیز اجازه نمی دهم سپاهان او را برای فصل آینده جذب کند.


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا