گوناگون

چشم انداز 3 ساله دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی لرستان تدوین شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ساده‏ کار بعداز ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح مجمع نخبگان و مشاوران فرماندهی انتظامی استان لرستان اظهار داشت: در تشکیل این مجمع تعدادی از نخبگان و مسئولان حوزه های علمی، پژوهشی، صنعتی و رسانه ای استان دعوت شده اند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در زمینه اهمیت پیشرفت علمی کشور در ابعاد مختلف بیان داشت: در این راستا توجه به مدیریت دانش بنیان و مهندسی نظم و امنیت عمومی یکی از اولویت های نیروی انتظامی است.

سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی لرستان برداشتن گام های فرآیندی در زمینه مدیریت دانش، ایجاد و گردآوری دانش و بهره گیری از نظرات نخبگان و صاحب نظران را از جمله برنامه ها برای تحقق اهداف این حوزه دانست.

ساده کار با تاکید بر اهمیت ایجاد ساز و کار لازم برای بهره گیری از دانش در ابعاد مختلف بیان داشت: رویکرد فرماندهی انتظامی استان استفاده از مدیریت دانش بنیان با هدف تاثیرگذاری در اجرای ماموریت های پلیس در استان است.

وی افزود: در این راستا دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی لرستان با حمایت های سردار قنبری در راستای مواجهه منطقی با آسیب های استان و فراهم آوردن بستر مناسبی برای مشارکت عمومی به منظور ارتقای سطح امنیت تلاش می کند.

سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به تشکیل مجمع نخبگان و مشاوران فرماندهی انتظامی استان لرستان ابراز امیدواری کرد نتایج اتاقهای فکر منجر به ارتقای امنیت ذهنی و فکری در استان شود.

ساده کار همچنین با اشاره به تدوین چشم انداز سه ساله دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی لرستان در افق 1396 ادامه داد: پیش بینی می شود در چشم انداز مورد نیز این دفتر یکی از فعال ترین رده های تحقیقاتی سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا با تاکید بر تحقیقات علمی کاربردی باشد.

وی بسترسازی مناسب برای جذب کارشناسان نخبه برابر ساختار مصوب برای این دفتر تحقیقات، جلب مشارکت اعضای هیئت علمی و افزایش تعامل با مراکز دانشگاهی در خصوص تحقیقات و پژوهش های مورد نیاز و برگزاری اتاق های فکر در سطح رده ها و یگان های تابعه را از دیگر اهداف این سند چشم انداز دانست.

سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی لرستان شناسایی و تشکیل بانک اطلاعات نخبگان درون و برون سازمانی را از دیگر اهداف این سند دانست و بیان داشت: در این راستا اولین مجمع نخبگان و گروه مشاوران فرماندهی انتظامی استان با همکاری پارک علم و فناوری، بنیاد ملی نخبگان، بسیج علمی و بسیج دانشجویی تشکیل شده است.

ساده کار برگزاری کارگاههای تخصصی آموزشی و نشست های علمی با فرهنگیان، نخبگان و مخترعین را از دیگر اهداف سند چشم انداز دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی لرستان در افق 1396 عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا