گوناگون

کاروان ورزشی "غدیر" با یاری گرفتن از نام حضرت علی افتخارآفرینی کند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رشیدیان بعدازظهر دوشنبه در مراسم بدرقه کاروان ورزشکاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی اینچئون با عنوان “کاروان غدیر” در محل سال صبای صدا و سیمای خراسان رضوی، اظهار داشت: وقتی یک ورزشکار به رده های بالاتر صعود می کند تا هنگامی که بر روی سکوی قهرمانی می ایستد مردم در هر لحظه خود را همراه ورشکار می بینند و این نعمتی است که باید شما ورزشکاران قدر آن را بدانید.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: قهرمان جانباز و معلول ما از دو جنبه قهرمانند یکی غلبه بر ناتوانی جسمی خود و دیگری پرورش و قهرمانی در یک رشته ورزشی است.

وی با اشاره به همزمانی اعزام این کاروان با دو عید بزرگ قربان و غدیر گفت: امیدواریم شما پهلوانان که دارای روح و جسم بزرگی هستید بتوانید به عنوان نماینده این کشور کهن با تمام توان افتخار آفرین باشید.

رشیدیان افزود: امیدواریم کاروان ورزشی “غدیر” همزمان با اعیاد قربان و غدیر و اعزام آن در دهه ولایت، با یاری گرفتن از نام حضرت علی (ع) و منش پهلوانی خود؛ افتخارآفرینی کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم ضمن ابلاغ سلام وزیر ورزش و جوانان به کاروان ورزشی کشور، گفت: امیدوارم “کاروان غدیر” همچون کاروان‌ های گذشته بتواند با کسب مدال های رنگارنگ، دل مردم ایران را شاد کند.

عبدالحمید احمدی افزود: زمانی که نام ایران به میان می‌ آید، مسئولیتی سنگین بر دوشمان است همگی ما باید نمایندگان شایسته ای برای کشورمان باشیم.

وی اظهار کرد: ما باید در میادین بین‌ المللی سفیران شایسته ای برای ایران باشیم لذا لازم است تمامی ورزشکاران این کاروان منش پهلوانی حضرت علی (ع) را سرلوحه رفتار خود قرار دهند.

احمدی بیان کرد: کاروان معلولان و جانبازان اعزامی کشورمان که به نام “کاروان غدیر” نیز ملقب شده، فرهنگ علوی و رضوی نیز در آن گره خورده است، در این راستا سفرمان را از مشهد مقدس آغاز می کنیم و با امام مهربانی ها پیمان می بندیم.

گفتنی است در این مراسم، از آهنگ جدید حامد زمانی نیز رونمایی شد و همچنین در ادامه این مراسم پرچم گنبد طلایی حضرت ثامن الحجج (ع) به فرزند شهید صیاد شیرازی به عنوان نماینده کاروان غدیر اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا