گوناگون

کاهش 10 درصدی تعرفه های اپراتور سوم/ رومینگ ملی هزینه ای برای مشترکین ندارد

81213703 5782637

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، سید مجید صدری روز سه شنبه در نشستی خبری افزود: در حال حاضر مکالمه درون شبکه از 555 ریال به 499 ریال، مکالمات اعتباری درون شبکه از 695 ریال به 620 ریال، مکالمه برون شبکه از 895 ریال به 852 ریال کاهش یافته است.

وی با اشاره به کاهش بسته های اینترنتی این اپراتور ادامه داد: تعرفه هر کیلو بایت اینترنت در گذشته نیم ریال بود که در تعرفه های جدید به 35 صدم ریال کاهش یافته است.

مدیر عامل رایتل اظهار داشت: اپراتور سوم در حال حاضر بیش از سه میلیون مشترک دارد که از این میزان یک میلیون و 650 هزار سیم کارت فعال است.

صدری همچنین از فروش 500 هزار سیم کارت برای هواداران یکی از باشگاه های کشور نام برد و افزود: در این زمینه طی قراردادی با مرکز رسانه های مجازی برای فروش 2 میلیون و 800 هزار سیم کارت نیز برای فعال سازی در زمینه های فرهنگی و آموزشی منعقد شده است.

وی خاطر نشان کرد: با فعال شدن رومینگ ملی سیم کارتهای این اپراتور در امارات فعال شده است و از طریق 600 اپراتور دیگر نیز در زمینه دیتا فعال شده ایم و با برخی از کشورها نیز به صورت انفرادی در حال مذاکره برای فعالسازی سیم کارتهای خود می باشیم.

مدیر عامل اپراتور سوم گفت: سیستم ارسال پیامک از هفته جاری آغاز شده است و سرویس وای فای با توجه به مجوزی که سال گذشته به این اپراتور داده شده است، در حال حاضر در شهر مقدس مشهد فعال شده است و د ر شهر قم نیز این سرویس فعال خواهد شد.

وی در خصوص تضمین اجرایی دو اپراتور دیگر برای ادامه رومینگ ملی، گفت: اخلاق اپراتورها اینطور نیست که کیفیت نامناسب ارائه بدهند، اما از طرفی سازمان تنظیم مقررات رادیویی نیز ناظر بر اعمال اپراتورها است.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد مشترکین این اپراتور مشترکین دیتا هستند، افزود: پس از راه فعالسازی رومینگ ملی 20 هزار تماس از طریق شبکه اپراتور اول و 19 هزار تماس از طریق اپراتور دوم صورت گرفته که نشانگر اثرگذار بودن این اقدام بوده است.

مدیر عامل اپراتور سوم با اشاره به اینکه، یک هزار و 550 سایت در کشور فعال می باشد، گفت: در خصوص نصب 200 مورد سایت مشکلاتی از قبیل شهرداری و برخی شهروندان تهرانی داشته ایم.

اقتصام**1053**1594

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا