گوناگون

سه میلیارد ریال برای توانمندسازی خانواده های خدابنده ای هزینه شد

81213704 5782638

غدیر خلجی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد اشتغال یکی از محوری ترین شیوه های مبارزه با فقر و فساد است و فراهم کردن بستر اشتغال برای اقشار جوان، فرصت های مناسبی در جهت رشد استعدادها، بروز خلاقیت ها، تولید و افزایش توان اقتصادی، رفاه اجتماعی و مبارزه با ناهنجاری ها در اختیار جامعه قرار می دهد.

وی یادآورشد: 42 طرح خود اشتغالی در راستای توانمندسازی 42 خانواده اجرا شده است.

خلجی ابرازکرد: در سه ماهه نخست سال جاری یک هزارو 800 مورد بازدید از طرح های خودکفایی کمیته امداد در شهرستان خدابنده انجام شده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خدابنده گفت: این نهاد، به عنوان یکی از نهادهای حمایتی در مقوله اشتغال نیز شیوه های متعددی را تجربه کرده، که یکی از این موارد ایجاد اشتغال به صورت خرد و کوچک است.

خلجی خاطرنشان کرد: در راستای توانمندسازی خانواده های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، با توجه به پتانسیل ها و شرایط خانوادگی، به بهترین شیوه عمل شده است و اجرای طرحهای اشتغال برای بروز و ظهور استعدادهای نیروهای جوان از سیاست های حوزه اشتغال این نهاد است.

وی اشتغال ایجاد شده برای این خانواده ها را در زمینه های صنفی، صنعتی و دامدارای ذکر و اظهارکرد: از 42 طرح اجرا شده، 12 طرح مخصوص اشتغال زنان و 30 طرح برای اشتغال مردان است.

7325/596

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا