گوناگون

کمک به قشر آسیب پذیر و محروم جامعه یک موهبت الهی است

81237673 5823423

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈحسین طاووسیˈ روز دوشنبه در دیدار با رییس و کارکنان اداره بهزیستی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی افزود: پیشگیری بهتر از درمان است و به همین علت باید برای جلوگیری از گرفتار شدن افراد به آسیب های اجتماعی عموم مردم تلاش کنند.

وی براطلاع رسانی بیشتر به مردم در زمینه شناخت آسیب های اجتماعی و پیشگیری از این آسیب ها تاکید کرد.

همچنین فرماندار ایرانشهر در دیدار رییس و کارکنان اداره بهزیستی این شهرستان اعتیاد را یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: متاسفانه تاکنون بیش از چهار هزار معتاد در این شهرستان شناسایی شده اند.

ˈنبی بخش داوودیˈ از ارائه خدمات اداره بهزیستی به محرومان، نیازمندان و معلولان تقدیر کرد و افزود: باید از تمام امکانات شهرستان برای حل مسائل و مشکلات معلولان و مددجویان استفاده کرد.

وی همچنین از ادارات و شهرداری خواست تا در زمینه روان سازی عبور و مرور معلولان در معابر و ادارات اقدام کنند.

رییس اداره بهزیستی ایرانشهر نیز گفت: کاهش رنج زندگی برخی افراد و افزایش کیفیت زندگی مردم از مهمترین رویکردهای این اداره است.

ˈابراهیم نرماشیریˈ افزود: در سال گذشته از سوی اداره بهزیستی ایرانشهر 20 میلیارد ریال در بخش های توانبخشی، پیشگیری، اشتغال، مسکن و اجتماعی به مددجویان پرداخت شده است.

وی شمار افراد زیر پوشش این اداره را 18 هزار نفر در قالب هشت هزار و 100 خانوار ذکر کرد و گفت: هشت هزار نفر از مجموع این افراد را معلولان و بقیه زنان خود سرپرست تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از آسیب ها اجتماعی در ایرانشهر اورژانس اجتماعی، پایگاه سلامت اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی فعال شده است.

نرماشیری اجرای طرح تنبلی چشم، غربالگری شنوایی، مشاوره ژنتیک و آموزش های قبل از ازدواج را از دیگر فعالیتهای اداره بهزیستی ایرانشهر ذکر کرد. ک/2

7314/7437 / 653

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا