گوناگون

کي‌روش: برزيل جاي تفريح نيست

  به نقل از روزنامه ايريش تايمز، کارلوس کي‌روش اظهارداشت: تلاش مي‌کنيم در جام جهاني بهترين توان ممکن را کسب کنيم. در برخي مناطق محدوديت‌هاي داريم.در مرحله آماده‌سازي‌ نيز با مشکلاتي مواجه بوديم. اما فدراسيون فوتبال بسيار کوشيد بهترين امکانات موجود را براي بهترين‌ بازيکنان و تيم فراهم آورد.

وي افزود:‌ با وجود همه مشکلات 3 سال گذشته، ايران در گروهش در مرحله مقدماتي براي راهيابي به جام جهاني تيم اول شد و اين ويژگي بس مهم را به دنياي فوتبال نشان داد. وقتي براي بازي شور و اشتياق داريد، آنوقت در موقعيتي‌ خوب قرار مي‌گيريد که از يک مرحله عبور کنيد. به همين دليل با شور و اشتياق فراوان بازيکنان و هواداران‌‌مان توانستيم براي جام جهاني انتخاب شويم.

اين مربي پرتغالي که از 3 سال قبل سکان هدايت ايران را در اختيار دارد،‌ اميدوار است با استفاده از قابليت‌هاي تيمش در کنار بخت و اقبالي مساعد بتواند در جام جهاني به گل برسد.

کي‌روش ادامه داد: بايد جام جهاني را به  عنوان  جرياني براي آموختن در نظر گيريم. البته اين معناي‌اش نيست که به برزيل براي تفريح مي‌رويم. بلکه به برزيل مي‌رويم که ميراثي را بوجود آوريم. ميراثي که بعد از جام جهاني بگوييم تيمي پخته‌تر، با تجربه تر و آماده تر هستيم.

وي افزود: شکي نيست  از موقعي که اينجا هستيم، پيشرفت‌هاي بزرگي نزد بازيکنا‌ن ايجاد شده و تيم نيز بسيار پيشرفت کرده است.

او تاکيد کرد: پتانسيل زيادي در تيم ايران نهفته شده است که بايد بتوانيم از قابليت‌ها در بهترين زمان استفاده کنيم. 3 سال قبل ايران چهارم و پنجم آسيا بود اما اکنون تيم نخست قاره است.

تيم تحت هدايت او در جام جهاني با آرژانتين، بوسني هرزگوين و نيجريه همگروه است.

مسابقات جام جهاني 2014 از تاريخ 23 خرداد آغاز مي‌شود و به مدت يک ماه ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا