گوناگون

کي‌روش: به وزير ورزش بد اطلاع‌رساني شد

کارلوس کي‌روش در حاشيه تمرين تيم ملي در جمع خبرنگاران گفت: سعي مي‌کنيم با وجود مشکلات بر روي کارمان تمرکز کنيم و بهترين عملکرد‌مان را ارائه کنيم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه چه شناختي از رقباي ايران در جام جهاني داريد گفت: تمام اطلاعات لازمه از نيجريه و بوسني را نه فقط در تيم ملي بلکه عملکردشان در تيم‌هاي باشگاهي‌ شان را هم زير نظر مي‌گيريم و به بازيکنان منتقل مي‌کنيم.

سرمربي تيم ملي در مورد آخرين وضعيت حضور دروازه‌بان‌هاي تيم ملي گفت: بله، فکر مي‌کنم شما هم نتايج ما را دنبال کرديد. ما با نتايج خوب و به عنوان تيم صدرنشين به جام جهاني صعود کرديم و مدافعان و دروازه‌بان‌ ما عملکرد خوبي داشتند و در بسياري از ديدارهاي گلي دريافت نکرديم.

 کي روش در ادامه تاکيد کرد: 18 بازيکن در تيم ملي داريم که بعد از روز فيفا بايد 28 بازيکن داشته باشيم که از آن 28 بازيکن 23 بازيکن به جام جهاني خواهند رفت.

سرمربي تيم ملي در مورد صحبت‌هاي وزير ورزش و اينکه گفته برداشت اشتباهي از صحبت‌هايش شده و منظورش کي‌روش نبوده است گفت: از صميم قلب بگويم که 34 روز قبل از آغاز جام جهاني در مورد اين مسئله کوچک صحبت کنم و نمي‌خواهم در مورد اين مسئله حرفي بزنم. اميدوارم اين مرتبه آخري باشد که راجع به اين مسئله صحبت مي‌کنم و تمامش کنيد. متاسفانه به وزير محترم ورزش اطلاع‌رساني بدي انجام شده است. به همين منظور اين اجازه را به وکيل خودم دادم تا همه اتفاقات رخ داده بين من و شرکت روماريو اسپورت و جعفري را انجام داده و در اختيار رسانه‌ها قرار دهد.

وي افزود: هيچ‌گاه دوست نداشتم که در اين مورد صحبت کنم و راجع به مسايل شخصي خودم حرف نمي زنم و از وکيلم مي‌خواهم که اين مسايل را به طور رسمي بيان کند. متاسفانه نمي‌توانيم منافع شخصي را با منافع تيم ملي تلفيق کنيم و خيلي بد به وزير محترم ورزش اطلاع رساني شده است. براي شما سه مثال خواهم زد، در بازي‌هاي مهم مقابل قطر و کره جنوبي که آن لباس‌ها ممکن بود ما را از دور مسابقات در آن شرايط ْآب و هوايي خارج کند. مثال ديگر اگر به فردي کفش شماره 44 بدهيد که بزرگ‌تر از پايش باشد و يا به بازيکني يکدست لباس تمرين براي 21 روز بدهيد خيلي مناسب نيست. واقعا متاسفم که اينگونه بايد حرف بزنم. به وزير ورزش اطلاع رساني خوبي نشده بود و مجبور شدم در مورد اين مسئله حرف بزنم. بازهم تاکيد مي‌کنم مسئله شخصي خودم هيچ ربطي به اين مسئله ندارد.

سرمربي تيم ملي تصريح کرد: اين را مي‌خواهم بگويم اگر از نظر مالي به آنها بدهکارم مقابل همه شما و خدا، خودم را مسئول مي‌دانم ولي همه چيز را به دست وکيلم مي‌سپارم که در مورد اين آقا کارها را انجام بدهد و از همه هواداران عذرخواهي مي‌کنم که اين مسئله رسانه‌اي شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا