گوناگون

گالاتاسراي به دنبال نتيجه و فوتبال زيباست

چزار پراندلي، سرمربي پيشين تيم‌ ملي ايتاليا و سرمربي کنوني گالاتاسراي ترکيه پس از حضور در اين باشگاه و عقد قرارداد دو ساله با يکي از پرافتخارترين تيم‌هاي ترکيه گفت: مأموريت ما ايجاد تيمي قهرمان است که بتواند جام‌هاي متعددي را فتح و فوتبال زيبايي ارائه کند.

به نقل از تسنيم، وي با اشاره به اينکه از امکانات و مراکز فني باشگاه ديدن کرده است، افزود: تمام امکانات لازم براي دستيابي به موفقيت و عملکرد خوب را در اختيار داريم.

پراندلي اظهار داشت: تمامي هواداران، بازيکنان و اعضاي باشگاه بايد براي دستيابي به موفقيت، به يک شکل فکر کنند. ما بازيکنان خوب بسياري داريم و بايد سخت کار کنيم.

پراندلي 56 ساله و سرمربي سابق تيم فوتبال فيورنتينا، با عقد قرارداد دو ساله رسماً به باشگاه گالاتاسراي ترکيه پيوست و جانشين روبرتو مانچيني شد.

مذاکرات گالاتاسراي با پراندلي به محض استعفاي او از سرمربيگري تيم ملي ايتاليا به دليل حذف آتزوري از مرحله گروهي جام جهاني 2014 آغاز شد و خيلي زود به نتيجه رسيد.

عملکرد و نتايج خوب روبرتو مانچيني در حضور 9 ماهه‌اش در گالاتاسراي که اين تيم بحران‌زده را نايب قهرمان سوپرليگ ترکيه کرد و به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا رساند، يکي از دلايل اعتماد دوباره سران باشگاه به مربيان ايتاليايي بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا