گوناگون

یادواره 60 شهید شهرستان زرند برگزار شد

81189351 5739946

به گزارش ایرنا، یکی از راویان دفاع مقدس عصر چهارشنبه در این آیین گفت: همه ما میهمان شهدا هستیم و این جلسه با لطف شهدا برگزار شده است لذا هرچه از شهدا بخواهید عنایت می کنند.

محمد مجیدی فر با تاکید بر ادامه راه شهیدان افزود: شهدا بی نظیر بودند و اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی به برکت خون این عزیزان است.

وی با اشاره به خلق حماسه و عظمت های فراوان توسط شهدا در جبهه ها بیان کرد: یکی از ترس های ما انسان ها مرگ است ولی شهدا این مساله را حل کردند و دیدیم که چطور مرگ را در آغوش گرفتند و همه هستی خود را در راه اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند.

وی گفت: مرگ گسترش آگاهی، شنوایی و بینایی است و نباید از مرگ وحشت داشت، مرگ یک جابجایی برای انسان است و البته انسان خود را باید محک بزند.

راوی دفاع مقدس افزود: شهادت نصیب هر کسی نمی شود و شهدا راه خود را به خوبی انتخاب کردند و خدایی شدند.

وی تاکید کرد: ما باید هدف و آرمان های شهدا را دنبال کنیم و ببینیم شهدا از ما چه می خواهند آن را ادامه دهیم.

مجیدی فر با تاکید بر لزوم زنده نگهداشتن یاد شهدا و امام راحل گفت: هرچه داریم از امام خمینی (ره) است و امام بود که انسانی هایی را تربیت کرد که خود را فدا کردند تا آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی زنده بماند.

وی گفت: همه باید قدر شهدا و ولایت فقیه را بدانیم تا شرمنده شهدا و امام نشویم.

این آیین همزمان با بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با حضور مسوولان محلی، خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم در مصلی نماز جمعه ریحانشهر برگزار شد.ک/2

7434/8154/2624

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا