گوناگون

یک مقام بهداشتی:اجرای طرح تحول نظام سلامت موجب ارتقای سطح خدمات درمانی به بیماران شده است

81228305 5807588

به گزارش خبرنگار ایرنا ˈبهزاد شریف مخمل زادهˈ یکشنبه شب در جریان بازدید از بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک افزود:شتاب گرفتن روند اجرای طرح تحول نظام سلامت ، فضای جدیدی را در بیمارستانها ایجاد کرده به طوریکه علاوه بر کاهش قابل توجه هزینه درمان ، رضایت بیماران را نیز به دنبال داشته است.

مخمل زاده گفت:پیش از اجرای طرح تحول نظام سلامت کمبود و فقدان داروهای بیماران خاص تبعات ناخوشایندی برای بیماران به دنبال داشت که بعضا به نوعی شکنجه روحی و جسمی بیماران را به دنبال داشت که با اجرایی شدن طرح این مشکل مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح مهم در حوزه بهداشت و درمان بالا رفتن کیفیت خدمات را در پی داشته افزود:مجریان طرح تحول نظام سلامت با تعامل و هماهنگی به یاری بیماران شتافته و مشکلات جزیی را نیز برطرف کنند تا بیماران از خدمات درمانی مطلوب بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: تامین داروی مورد نیاز بیماران در بیمارستانها در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت بار سنگینی از دوش مردم برداشته و به بخش بهداشت و درمان کشور حیاتی دوباره بخشید.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز همچنین گفت:در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت کلینیک های ویژه سرپائی نیز با همکاری پزشکان متخصص و فوق تخصص در اقصی نقاط ایران اسلامی با هزینه کم به بیماران نیازمند خدمات رسانی می کنند.

وی اولویت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در اجرای این طرح را توجه ویژه به حوزه بهداشت دانست و اظهار داشت:بسته های حمایتی در این راستا تهیه شده و بزودی توزیع این بسته های حمایتی در مناطق محروم سپس مناطق حاشیه ای و روستاها آغاز می شود.

ˈاحمد مجیدیˈ مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت درمان این شهرستان و روند اجرای طرح تحول نظام سلامت ارائه کرد و افزود: کمبود فضای فیزیکی ، کمبود تجهیزات ، جوابگو نبودن بخش اورژانس از جمله مشکلات حوزه بهداشت و درمان در شهرستان اندیمشک می باشد.

در این دیدار مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان اندیمشک مورد بررسی قرار گرفت.ک/2 7281/648

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا