گوناگون

یک میلیارد تومان اعتبار برای مسیر کلاله به مرواه تپه در نظر گرفته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم رجبی عصر یکشنبه در جمه خبرنگاران شهرستان، گفت: معاون وزیر راه از مسیر کلاله به مراوه تپه بازدید کردند که در سال گذشته یک میلیارد اعتبار داده شده بود امسال نیز برای تعریض آن از بودجه 93 یک میلیارد تومان دیگر در نظر گرفته شد.

وی افزود: قرار شد مسیر چاتال به گلیداغ که به عنوان یک راه روستایی استفاده می شود به یک راه اصلی تبدیل گردد و اعتبارات آن از منابع ملی در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: برای سه راهی کلاله و ساماندهی آن نیز 500 میلیون تومان در نظر گرفته شد که قرار داد آن نیز با یک شرکت بسته شد و قرار است مشغول به فعالیت شود.

رجبی همچنین از بازدید وزیر راه از بزرگراه آزادشهر به جنگل خبر داد و گفت: قرار شد این مسیر 2 باند شود که اعتبارات امسال آن 40 میلیارد تومان می باشدو به دلیل مشکل گذر از جنگل گلستان قرار شد جاده کلاله به گلیداغ و آشخانه جایگزین مسیر عبور از جاده گلستان شود.

قاسم دبوری اداره راه و شهر سازی گنبد هم در ادامه، گفت: وزیر راه و شهر سازی قبل از شرکت در مراسم مختومقلی فراغی از مسیر داشلی برون ـ کرند و مراوه تپه بازدید کردند، بعد از مراسم نیز وی از مسیر جاده گنبد به کلاله موسوم به جاده اسبدوانی یا بایلر و برج قابوس دیدن کردند و در این بازدید عبور ترانزیت از کنار برج قابوس و معایب آن برای برج توضیح داده شد.

وی افزود: قرار شد از کنار و گذر آزادشهر به گنبد که به جاده کمربندی موسوم است برای عبور مرور استفاده گردد که اگر امکان داشته باشد برای آن کد و ردیف و اعتبار گرفته شود، همچنین بزرگراه غرب به شرق وجود دارد ولی شمال به جنوب بزرگراهی نیست که در این خصوص نیز صحبت شد ولی اعتبار یا قول خاصی وی ندادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا