گوناگون

۵۰۰ جشن ویژه نیمه شعبان در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های نیمه شعبان استان بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان اظهار داشت: تبیین فلسفه مهدویت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید در این زمینه برنامه‌های مختلفی اجرا شود.

وی به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در این ایام خبر داد و اضافه کرد: مقام معظم رهبری تاکید بسیار زیادی بر توجه به مسائل فرهنگی دارند و سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این راستا برنامه‌های بسیار خوبی خواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از اعزام بیش از ۴۰۰ مبلغ و مبلغه در سطح استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: این تعداد مبلغ و مبلغه در مساجد و حسینیه‌های استان حضور می‌یابند و در رابطه با شخصیت امام عصر (عج) سخنرانی خواهند داشت.

وی به برگزاری جشن‌های متعدد به مناسبت نیمه شعبان اشاره کرد و افزود: در نقاط مختلف استان بوشهر بیش از ۵۰۰ مراسم جشن و سرور ویژه گرامیداشت نیمه شعبان در سطح استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سروستانی با تقدیر از هیئت‌های مذهبی و مساجد در برگزاری این مراسمات، بیان داشت: هماهنگی بسیار خوبی در این زمینه ایجاد شده است و امیدواریم شاهد برگزاری باشکوه این برنامه‌ها باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر به برخی از این برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ایستگاه‌های صلواتی و جشن و سرور، سخنرانی و محافل انس با قرآن از جمله برنامه‌های ویژه نیمه شعبان در استان بوشهر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا