گوناگون

1000 کارت مهارت فنی و حرفه ای برای زندانیان لرستان صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد محمدی ظهر چهار شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی سال گذشته هزار و 50 کارت مهارت فنی و حرفه ای برای زندانیان استان لرستان صادر شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی مهارت فنی و حرفه ای برای زندانیان لرستان عنوان کرد: در مجموع دو هزار و 150 زندانی لرستان در این دوره های آموزشی شرکت کردند که در نهایت برای هزار و 50 نفر از آنها کارت مهارت فنی و حرفه ای صادر شد.

مدیر کل زندانهای لرستان همچنین با اشاره به ایجاد اشتغال برای زندانیان در زندانهای استان در 12 رشته فنی عنوان کرد: هم اکنون 957 زندانی مشغول کار در سطح زندانهای استان هستند.

محمدی همچنین به ارائه آموزشهای آداب و اسرار نماز به زندانیان لرستان اشاره کرد و گفت: در مجموع طی سال گذشته سه هزار و 788 زندانی این آموزشها را فرا گرفتند.

وی همچنین با اشاره به ارائه مهارتهای اساسی زندگی به زندانیان در 11 رشته مختلف و چهار شاخص تصریح کرد: این مهارتها به 37 هزار زندانی زن و مرد در زندانهای استان ارائه شد.

مدیر کل زندانهای لرستان یادآور شد: در نهایت 33 هزار زندانی مرد و 548 زندانی زن موفق به قبولی در این دوره های آموزشی مهارتهای اساسی زندگی شدند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا