گوناگون

ˈاسراف آب حرام استˈ تیتر نخست روزنامه دریا

81220736 5794828

به گزارش ایرنا، شش نفر از علما و مراجع عظام تقلید در دیدار وزیر نیرو با ایشان با توصیه مردم به حداکثر صرفه جویی در شرایط کمبود آب تاکید کردند، در شرایط فعلی اسراف آب حرام است.

همزمان دو مقام وزارت نیر نیز نسبت به احتمال جیره بندی آب در برخی شهرهای کشور واکنش نشان دادند وگفتند: جیره بندی در بنرامه وزارت نیرو نیست اما اگر مردم صرفه جویی نکنند و دمای هوا با گرمای بیش از 40 درجه ادامه یابد، سهمیه بندی آب یکی از گزینه های روی میز خواهد بود.

همچنین این نشریه درصفحه نخست خود تیتر ˈسابقه ساخت اُشتُروک در هرمزگان به پنج هزار سال باز می گرددˈ به نقل از مدیرکل میراث فرهنگی استان آورده است.

هنرمندان مینابی وارث دانش پنج هزار ساله اند و سابقه ساخت مجسمه های گِلی معروف به اُشتُروک نیز چنین قدمتی دارد.

ˈرییس جمهوری در پیام های جداگانه ای به سران گشورهای اسلامی پیشنهاد داد: جهان اسالم پرچمدار مبارزه با خشونت و افراطی گری شودˈ، ˈاستاندار فارس: ایران مستقل ترین کشور دنیاستˈ، ˈمدیرکل حمل ونقل هرمزگان: ثبت تردد چهارمیلیون و504 هزار خودرو در استانˈ، ˈرییس دانشگاه علوم پزشکی: هتلینگ بیمارستان های دولتی هرمزگان نوسازی می شوندˈ و ˈثبت نام بیمه تکمیلی هنرمندان وخبرنگاران از 10 تیرماهˈ از جمله تیترهایی است که در صفحه دوم این نشریه سراسری به چاپ رسیده است.

روزنامه صبح ساحل نیز تیتر نخست خود در شماره 2757 را با تیتر ˈامام جمعه بندرعباس: عده ای مجلس را با بنگاههای معاملاتی اشتباه گرفته اندˈ آغاز کرده است.

این نشریه می افزاید: آیت الله غلامعلی نعیم آبادی با انتقاد از آغاز فعالیت های زودهنگام برخی برای انتخابات مجلس این سخن را گفته است.

ˈاستاندار: شرایط کسب درآمد را در شهرستان ها و مناطق روستایی فراهم می کنیمˈ، ˈتخفیف ویژه شهرداری برای بافت فرسوده بندرعباسˈ، عرضه مستقیم ماهی در هرمزگانˈ، ˈدو شناسنامه ای ها مجرم هستندˈ، ˈ هرمزگان رتبه 24 اعتیاد کشورˈ و ˈقدرت الله ایزدی: سروش صحت نمی خواست ˈرشیدˈ باشمˈ از جمله تیترهایی است که به ترتیب در صفحه های دو، سه، چهار، پنج و شش این روزنامه به چاپ رسیده است.

(اهدای 100 میلیون تومان به برنده میلونرشو) ، (ابلاغ قیمت جدید خودرو ) و (تغییرات گسترده کاربری اراضی کشاورزی به قصد ویلاسازی! ) در صفحه آخر روزنامه صبح ساحل منتشر شده است. ک/3

7195/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا