گوناگون

آخرین زائران ایرانی امروز از مدینه خارج می شوند

سرخوش با بیان اینکه عمره ماه مبارک رمضان 15 روزه و 21 روزه است، افزود: 23 هزار زائر در عمره 15 روزه از 27 تا 31 خرداد ماه به سرزمین وحی اعزام شدند و در عمره 21 روزه که از یکم تیر ماه آغاز شد و تا پنجم تیر ماه ادامه داشت، نزدیک 14 هزار نفر اعزام شدند.

مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: در مجموع تعداد اعزام های زائران خانه خدا در ماه مبارک رمضان 65 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی به ارائه گزارش آماری از اعزام زائران به عمره مفرده پرداخت و گفت: نخستین کاروان زائران ایرانی به مدینه منوره 26 آذر ماه 92 و آخرین کاروان ششم تیر 93 اعزام شد و آخرین کاروان از مدینه 16 تیر ماه و از مکه مکرمه 26 تیر ماه 93 خارج خواهد شد.

مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت افزود: در عملیات عمره جاری بیش از 800 هزار زائران ایرانی توفیق حضور در سرزمین وحی را پیدا کردند که این اعزام ها در قالب دو هزار و 550 پرواز رفت و همین تعداد پرواز برگشت انجام شد.

وی ادامه داد: در عملیات اعزام سال جاری، تعداد ایستگاه های پروازها 20 ایستگاه بود که تهران بیشترین پروازها و بوشهر کمترین پروازها را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا