گوناگون

آشتیانی: آلمان می‌تواند در این جام شگفتی‌ساز باشد

ابراهیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت، یونان در حد 8 تیم صعود کننده نبود و توان آن را نداشت که با کاستاریکا برابری کند. کاستاریکا شبیه شیلی بازی می‌کند و بازی زیبایی را به نمایش می‌گذارد.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم گرمای هوای برزیل بر روی کیفیت بازی تیم هلند تاثیر گذاشت. هلند تیم همیشگی نبود و بر اثر یک غفلت گل خورد. هلند همیشه با کار تاکتیکی گل می‌زد اما در این بازی بر اثر یک اتفاق گلزنی کرد و گل دوم هلند هم با ضربه پنالتی به ثمر رسید. 

کارشناس فوتبال کشورمان اذعان داشت: مکزیک بازی خوبی از خود نشان داد  و به نفع فوتبال بود که هلند راهی یک هشتم نهایی شد. هلند در بازی‌های بعد خود در جام‌جهانی همان هلندی می‌شود که با اسپانیا بازی کرد.

وی در مورد بازی فرانسه – نیجریه تصریح کرد: نیجریه آن تیمی نبود که در دهه 90 به عقاب‌های سبز معروف شدند و از آن سالها دور شده‌اند. نیجریه تیمی است که بازیکن خلاق در آن وجود ندارد وقتی ایران جلوی این تیم بسته بازی کرد نتوانست بازی خوبی را نشان دهد اما فرانسه تیم خوبی را راهی جام جهانی کرده است. در سال 2010 با آن اتفاقاتی که برای این تیم افتاد توانست با برنامه‌ریزی که طی این 4 سال انجام داده یک تیم جوان و یک دست را راهی جام جهانی کند. فرانسه برنده این بازی است مگر اتفاقات خاص فوتبال در این بازی رقم بخورد.

آشتیانی در مورد بازی‌ آلمان – الجزایر ادامه داد: الجزایر خودش هم فکر نمی‌کرد که تا به این مرحله از جام بالا بیاید اما آلمان جزء یکی از مدعیان جام است و این تیم را بسختی می‌توان شکست داد آلمان می‌تواند در این جام یک شگفتی به‌وجود آورد و من آلمان را برنده این بازی می‌دانم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تیم‌ها سعی می‌کنند در مرحله حذفی ابتدا گل نخورند و سپس در موقعیت‌های به وجود آمده گل برتری تیم خود را بزنند.
 
انتهاي پيام /

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا