گوناگون

آل‌نعمه: تراکتورسازي مي‌تواند قهرمان شود

احمد آل‌نعمه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد حضورش در تيم تراکتورسازي گفت: در نهايت به اين جمع‌بندي رسيدم که به تراکتورسازي بپيوندم. با مشاوره‌هايي که گرفتم فکر مي‌کنم تصميم خوبي بود و در نهايت به اين نتيجه رسيدم که يک بار ديگر پيراهن تراکتورسازي را بر تن کنم.

وي افزود: تراکتورسازي تيم بزرگي است که چند سال است که در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارد. آنها سال قبل شرايط خوبي داشتند و از کادرفني قوي‌اي بهره مي‌برند اميدوارم بتوانيم امسال به يکديگر کمک کنيم تا نتايج قابل قبولي به دست آوريم.

آل‌نعمه در پاسخ به اين سوال که برخي مي‌گويند تراکتورسازي در نقل و انتقالات قوي عمل نکرده است اظهار داشت: اتفاقا من اعتقاد دارم تراکتورسازي بازيکنان خوبي گرفته و نفراتي که به اين تيم جذب شدند سال قبل جزو پديده‌هاي ليگ بودند. با جذب يکي دو بازيکن باتجربه تراکتورسازي مي‌تواند به يکي از مدعيان قهرماني تبديل شود.

مدافع جديد تراکتورسازي در مورد اينکه آيا واقعا تراکتورسازي توانايي رسيدن به قهرماني را دارد خاطرنشان کرد: بله اگر يکي دو بازيکن جديد جذب شوند اين توانايي وجود دارد. با صحبت‌هايي که با رسول خطيبي انجام دادم به اين نتيجه رسيدم که تراکتورسازي توانايي رسيدن به قهرماني را دارد.

آل‌نعمه در مورد اينکه مسئولان فولاد خوزستان اعلام کردند او پيشنهاد بالايي به آنها داده است و توان پرداخت اين پول را ندارند اظهار داشت: انشاءالله راجع به فولادي نشدنم به زودي صحبت خواهم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا