گوناگون

آماده سرمایه گذاری در بخش فولاد، معدن، کشاورزی و گردشگری کرمان هستیم

81156023 5681060

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار ˈحسین دقیقیˈ شامگاه چهارشنبه در دیدار اعضای هیات مدیره سرمایه گذاری های وزارت دفاع با استاندار کرمان، افزود: هم اکنون در حوزه فولاد و معدن در استان کرمان فعالیت هایی را در دست انجام داریم که این فعالیت ها افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر این مطلب که استان کرمان ظرفیت بسیار بالایی دارد، عنوان کرد: در حوزه گردشگری در استان کرمان نیز آماده سرمایه گذاری هستیم و با توجه به داشتن 650 هزار بازنشسته تحت پوشش، اگر زمین خوبی در اختیار قرار گیرد زمینه حضور این افراد و خانواده آنها به کرمان را فراهم می کنیم.

سردار دقیقی تاکید کرد: در بخش کشاورزی نیز موسسه توانمند سازی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح وارد شده و در صورتی که آب و زمین لازم برای کشاورزی تامین شود، ورود می یابیم و برای تحقق فرموده رهبر معظم انقلاب در زمینه برقراری امنیت غذایی در کشور گام های بیشتری را بر می داریم.

وی با اشاره به اینکه در دوره قبل توسط استانداری و برخی از مجموعه ها در زمینه سرمایه گذاری اذیت شدیم، خاطرنشان کرد: مجموعه تامین اجتماعی نیروهای مسلح به عنوان یک نهاد غیر دولتی در حوزه اقتصاد فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه صندوق های اجتماعی باید منابعی که دارند را برای مردم این کشور سرمایه گذاری کنند، اظهار کرد: ما تسهیل گر بخش خصوصی هستیم و استراتژی ما خصوصی پروری و کمک به این بخش است.

وی گفت: شرکت سرمایه گذاری غدیر در بین 20 شرکت برتر در بورس جایگاه دوم را داردک/2

7440/2624

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا