گوناگون

رشد و توسعه همه جانبه و پایدار لرستان مستلزم بلوغ و خودباوری بخش خصوصی است

81156021 5681058

به گزارش ایرنا، ˈهوشنگ بازوندˈ چهارشنبه شب در نشستی خبری با خبرنگاران، افزود: بخش خصوصی دراستان لرستان باید به بلوغ برسد تا بتواند ضمن ترویج فرهنگ و روحیه خودباوری ، بستر مناسبی برای رشد و شکوفایی اقتصادی استان را فراهم کند.

وی با تاکید براینکه رشد و توسعه استان لرستان بدون مشارکت فعال بخش خصوصی ممکن نیست، اظهار کرد: باید با انجام یک حرکت منسجم و هدفمند فرهنگی، شرایط برای خروج بخش خصوصی از غربت در سطح استان لرستان مهیا شود.

استاندار لرستان گفت: این مهم مستلزم فرهنگ سازی و انجام کار فرهنگی برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ استقبال و پذیرش بخش خصوصی در سطح استان است و باید از طریق فعالیت های فرهنگی، چالش های پیش رو برای رشد و شکوفایی اقتصاد استان لرستان را برطرف کنیم.

بازوند تصریح کرد: بخش خصوصی باید از غربت خارج شود تا شاهد مشارکت و حضور فعال سرمایه گذاران بخش خصوصی داخلی و خارجی در فعالیت های عمرانی به ویژه در حوزه ایجاد و تامین زیرساخت های موردنیاز در بخش های مختلف از جمله حمل و نقل، انرژی، کشاورزی، صنعتی و تولیدی باشیم.

به گفته وی، امروز در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و سیاست های محوری دولت تدبیر و امید و تلاش گسترده و شبانه روزی مدیران اجرایی استان، زمینه و بستر مناسب برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه ها و بخش های مختلف اقتصادی ، صنعتی و تولیدی لرستان فراهم شده است.

استاندار لرستان اظهار کرد: روند روبه رشد حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی برای مشارکت در زمینه اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی استان لرستان ، نشان دهنده ظرفیت ها و قابلیت های گسترده استان و توجیه اقتصادی سرمایه گذاری در لرستان است.

1625** 1552

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا