گوناگون

آمادگی ورامین برای برگزاری جشنوراه بین المللی شعر/ 1040 اثر به جشنواره شعر طراوت رسید

علیرضا فرجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شعر طراوت در 28 خردادماه اظهار داشت: پس از چندین ماه فراخوان ارسال اشعار با موضوعات ورزش، سلامتی، زندگی و نشاط بیش از 1040 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

دبیر جشنوار کشوری شعر طراوت افزود: استقبال گسترده هنرمندان از این جشنواره علاوه بر تبلیغات مناسب، بدین دلیل بود که ابتدا مقرر شد تا این مسابقات به صورت استانی  و در سطح شهرستان های استان تهران برگزار شود اما پس از مدتی تعدادی آثار از شهرهای مختلف کشور به دبیرخانه همایش رسید که مسئولان جشنواره را مجاب کرد که این جشنواره را به صورت کشوری برگزار کند.

وی ادامه داد: حقیقتا مسئولان جشنواره شعر طراوت نیز انتظار چنین استقبالی را از هنرمندان سراسر کشور نداشتند به طوری که اکنون تقریبا از تمامی شهرهای کشور نظیر قم، اهواز، تبریز، زاهدان، یزد و بسیاری دیگر از مناطق، اشعاری به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

فرجی اضافه کرد: باید توجه داشت که این جشنواره برای اولین بار و به همت اداره ورزش و جوانان ورامین برگزار شد و استقبال گسترده هنرمندان، همه ما را دلگرم کرد تا در سال آینده با برنامه ریزی بهتر و تبیلغات وسیع تری این جشنواره را برگزار کنیم.

IMG22135386

این مسئول عنوان کرد: این ظرفیت در ورامین وجود دارد که این جشنواره به صورت بین المللی و با حضور جمعی از هنرمندان خارجی و شاعران کشورهای اسلامی در ورامین برگزار شود و این آمادگی در مجموعه شهرستان وجود دارد که در 15 خرداد سال آینده جشنواره بین المللی طراوت را در دیار 15 خرداد برگزار کند.

وی بیان داشت: در اولین جشنواره شعر طراوت بیش از 1040 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که از 10 شاعر به صورت ویژه و از 20 هنرمند نیز به عنوان شاعر برگزیده در روز 28 خرداد ماه در ورامین تجلیل می شود.

فرجی تأکید کرد: در روز اختتامیه این جشنواره جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین جمعی از هنرمندان و شاعران مطرح کشور مهمان دیار 15 خرداد خواهند بود و امیدواریم که در روز 28 خردادماه یک همایش بزرگ فرهنگی برگزار می شود.

وی گفت: عبدالحسین انصاری از هرمزگان، پوراندخت قربانی از قرچک، زهرا شعبانی ازخوزستان، علی فردوسی از اصفهان، علی سلیمانی از همدان، فاطمه احمدزاده، فریبا قیومی‌زاده، عالیه مهرابی و سیده اعظم جلال‌زاده از یزد، امیر رسولی زنجان به عنوان شاعران برگزیده اولین جشنواره شعر طراوت انتخاب شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا