گوناگون

آمار طلاق در خانواده های تحت پوشش کمیته امداد پایین است

81198418 5756116

به گزارش ایرنا، ˈمهدی شعبانیˈ روز پنجشنبه در مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع)، هفته جوان و میلاد حضرت قائم(عج) در جمع اعضای گروه هدف کمیته امداد شهرستان فیروزکوه در محل نمازخانه این نهاد اظهارکرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان گسترده ترین نهاد حمایتی کشور با 35 سال سابقه درخشان در امر خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان، همراه و همگام با دولت خدمتگزار منشأ خیر و برکت فراوان بوده است.

وی گفت: اجرای طرح های متنوعی همچون ترویج ازدواج آسان و تشکیل زندگی های ساده، آگاهانه و پایدار، فقط نمونه ای از این طرح ها است.

شعبانی افزود: امروز مفتخریم آمار طلاق در بین زوج های جوان تحت حمایت این نهاد به دلیل معنویت حاکم بر عملکرد خادمان آن و ورود این فرهنگ به زندگی جامعه هدف پایین است.

وی تصریح کرد: این مساله سبب شده تا اعضای جامعه هدف با نگاه به زندگی معصومین(ع) انتظارات خود را تنظیم کرده و زندگی را با تفاهم و عشق به پیش ببرند.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: از برنامه های موفق کمیته امداد که نقش مهمی در افزایش اعتماد به نفس خانواده ها دارد می توان به آموزش و ارائه مشاوره به خانواده ها در امور مختلف بخصوص امر خطیر ازدواج اشاره کرد که بحمدالله بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

در ادامه مراسم، حجت الاسلام والمسلمین ˈداود ضمیر رضوانیˈ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه به ذکر نکاتی در باب آیین همسرداری و ضرورت شناخت ابعاد مختلف زندگی حضرت علی اکبر(ع) و توصیف زندگی ایشان پرداخت.

خانم ˈمسعودیˈ مدرس دانشگاه سخنران پایانی این مراسم بود که به بیان نکاتی در باب آنچه زنان و مردان در زندگی باید بدانند، برای مدعوان پرداخت.

در خاتمه این مراسم هدایایی به خانواده های هدف حاضر در مراسم از سوی مسؤولان کمیته امداد اهداء شد.

تهرام/8142/1457/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا