گوناگون

آيت‌الهي: فعلا من سرپرست تيم اميد هستم

هادي آيت‌الهي در مورد تيم اميد ايران و حضور افاضلي در کادر تيم اميد، گفت: وينگادا و دستيارانش تمرينات اميد را زير نظر گرفته‌اند و در حال حاضر همين کادر تمرينات را زير نظر گرفته‌اند و اگر قرار شود کسي اضافه شود صحبت مي‌کنيم من هنوز در مورد فرد جديدي با وينگادا صحبت نکردم.

به نقل از فارس، وي در مورد اعتراض بازيکنان تيم ملي به لباس‌ها، گفت: آيت‌الهي در مورد اينکه از فدراسيون خواسته شده در مورد البسه تجديد نظر شود، گفت: لباس‌ها مشکل حادي نيست و مي‌توانيد از نبي که سرپرست تيم ملي است سوال کنيد من خيلي در جريان اين مسئله نيستم. کفاشيان دو روز پيش با کي‌روش جلسه کلي داشته و صحبت‌هايي که بايد مي‌شده روز جمعه با ايشان شده است.

وي در مورد انتخاب سرپرست تيم اميد گفت: فعلا من در خدمت شما هستم.

آيت‌الهي در مورد شکايت فجرسپاسي در مورد کارت‌ پايان‌ خدمت يکي بازيکنان گفت: با مسايلي که مطرح مي‌کنيد استرس وارد مي‌کنيد، کي‌روش صحبتي کرده و نبايد آن را بزرگنمايي کنيد. تيم فجرسپاسي سقوط کرده است. خود باشگاه بايد پيگيري کند و کميته انضباطي هم اگر مسايلي به دستش برسد، اعلام مي‌کند. فدراسيون را نبايد درگير اين مسايل کنيم. در مورد کمپ و اين مسايل صحبت کنيم و 100 نفر در حال حاضر در اردو هستند. روزي 200 هزار تومان هزينه داشته باشند مي‌دانيد چقدر هزينه است. پس زحمات کشيده شده را ببينيد و نبايد مردم را نااميد کنيد.

آيت‌الهي درمورد اينکه مردم را چطور اميدوار مي‌کنيد، گفت: هر چقدر هم بگوييم شما با يک مصاحبه خرابش مي‌کنيد ما هيچ قولي نمي‌دهيم زيرا يک توپ کوچک و دو دروازه بزرگ و 90-95 دقيقه است و هرچه خدا بخواهد همان مي‌شود.

آيت‌الهي در مورد اينکه کي‌روش گفته ديگر من را نمي‌خواهند، گفت: من نشنيدم که او اين مسئله را بگويد و فقط در رسانه‌ها مطرح شده، اگر مستقيم از زبان خودش بشنوم جواب مي‌دهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا