گوناگون

ابراهيمي: پيشرفتم را مديون قلعه‌نويي هستم

اميد ابراهيمي در خصوص حضورش در استقلال گفت: خوشحالم که به تيم بزرگ استقلال آمدم چرا که پيش از اين زير نظر قلعه‌نويي کار کردم و پيشرفتم را مديون او هستم. وقتي که پيشنهاد استقلال به من شد به آن فکر کردم و آن را پذيرفتم. حالا به استقلال آمدم تا پيشرفت کنم و بتوانم براي تيمم سال خوبي بسازم.

به گزارش فارس‌، وي در مورد جدايي‌اش از سپاهان ادامه داد: من در سپاهان نه با کرانچار و نه با مسئولان باشگاه سپاهان مشکلي نداشتم و حتي مسئولان اين تيم مرا مي‌خواستند اما تصميمم‌ براي جدايي را گرفته بودم. چرا که قصد داشتم تجربه جديدي به دست بياورم اما به هر حال کار کردن با قلعه‌نويي را دوست داشتم و خوشحالم که به تيم بزرگي مثل استقلال آمدم.

ابراهيمي در مورد رقم قراردادش با استقلال هم تاکيد کرد: مسائل مالي برايم مهم نيست چرا که همه چيز پول نيست من به دنبال پيشرفت بودم و مي‌خواهم جايي بازي کنم که آرامش داشته باشم.

وي در مورد اينکه آيا در استقلال فيکس خواهد بود گفت: کسي نمي‌تواند بگويد که در استقلال فيکس خواهد بود يا نه و هر کس که در تمرينات بهتر باشد قطعا بازي مي‌کند اما من مي‌خواهم در استقلال مهره موثري باشم.

ابراهيمي در پايان در مورد شماره پيراهنش در استقلال گفت: در باره شماره پيراهن حرفي نزدند و اگر شماره‌اي بدهند مي‌گيرم و مي‌پوشم اما بايد ببينم چه شماره‌هايي در استقلال خالي است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا