گوناگون

ابوترابی فرد: هزینه اداره کشور بایستی به حداقل ممکن کاهش یابد

81222705 5798056

ˈسیدمحمد حسن ابوترابی فردˈ سه شنبه شب در آئین افطاری جمعی از مسوولان، خیرین و معتمدین شهرستان ری در آسایشگاه خیریه کهریزک اظهار داشت: اداره مطلوب، کم هزینه و مسوولانه یک مجموعه عمومی، هنر یک مدیر محسوب می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه،بایستی هزینه اداره کشور به حداقل ممکن کاهش یابد، افزود: الگو برداری از مجموعه های مدیریتی موفق در استفاده مناسب و بهینه از منابع مالی در شرایط فعلی کشور امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به نگهداری جمعی از سالمندان، معلولان جسمی و ذهنی در آسایشگاه خیریه کهریزک، تصریح کرد: خادمان آسایشگاه کهریزک در عالی ترین سطح با کمترین هزینه و بدون منت مددجویان خدمت رسانی می کنند.

ابوترابی فرد بیان داشت: خدمات رسانی به مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک در مقایسه با خدمات مشابه در بیرون از این آسایشگاه با کیفیتی به مراتب بالاتر و هزینه کمتر انجام می شود.

وی در ادامه، به مدیران و مسوولان حاضر در این ضیافت افطاری توصیه کرد: اگر می خواهید در دوران خدمات مدیریتی خود موفق باشید بایستی از شیوه مدیریتی آسایشگاه خیریه کهریزک الگو برداری کنید.

آسایشگاه سالمندان کهریزک در سال 1352 با مساحت بیش از 40 هزار متر مربع اهدائی مرحوم ˈحاج حسن محمدیˈ در جنوب پایتخت، احداث و هم اکنون با کاربری های مختلف آسایشگاه های مردان و زنان برای عزیزان معلول و سالمند کارگاه ها، فیزیوتراپی، ساختمان بیماران ام.اس، سالن ورزشی، فضای سبز مطلوب و آب نما، و… در خدمت مددجویان عزیز است.

1724/ 703

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا