گوناگون

وحدت و همدلی مسوولان عامل تحقق اهداف نظام اسلامی است

81222699 5798034

ˈمجید راوندیˈ سه شنبه شب در حاشیه برگزاری ضیافت افطاری در آسایشگاه خیریه کهریزک و در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: حضور یکپارچه مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در کنار سالمندان و معلولان نشانگر وحدت و پایبندی به اهداف والای نظام در رسیدگی به امور مظلومان جامعه است.

وی افزود: دیدار و حضور در کنار مددجویان، سالمندان و نیازمندان عمل کردن به تاکیدات دین اسلام در هم نوع دوستی است و از طرفی آشنایی با مسایل و مشکلات قشری که روزگاری از مدیران و پیشکسوتان عرصه کار و تلاش بودند در حقیقت قدردانی از خدمات آنان و سپاس از پروردگار است.

رییس شورای اسلامی شهرستان ری افزود: برپایی سفره افطاری با حضور یک هزار و 200 نفر از مدیران، خیرین و خانواده شوراهای اسلامی دوره جدید و قدیم شهرستان ری در کنار مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک، فرصتی بسیار مغتنم برای ادای احترام به مسوولان و دست اندرکاران این مجتمع و خیرین نسبت به ارایه خدمات خداپسندانه آنان می باشد.

راوندی اظهار امیدواری کرد در این همایش ها بتوان حداقل ضمن حضور در کنار این مددجویان برخی مشکلات این قشر تلاشگر را رفع کرد.

/1724/1417/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا