گوناگون

احتمال واگذاری استادیوم 5 هزار نفری ساوجبلاغ به بخش خصوصی

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم پالیزگیر بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری ماکن ورزشی کشور با اشاره به وجود پتانسیلهای کافی و مناسب در این شهرستان گفت: وجود چهره های سرشناس و پیشکسوت و مدال آوران در ساوجبلاغ، چهره ای متمایز برای این شهرستان ساخته است.

وی اظهار داشت: به رغم وجود چهره های سرشناس ورزشی اما این شهرستان از کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی رنج می برد و بسیاری از خواسته های شهروندان ساوجبلاغی در نوبت تحقق مانده است.

پالیزگیر با اشاره به پروژه های ناتمام ورزشی این شهرستان گفت: تعویض چمن مصنوعی هشتگرد و شهرجدید هشتگرد، احداث دیواره صخره نوردی، تهیه تشک کشتی، لوازم ورزشی برای روستاها، تعمیر چمن مصنوعی هشتگرد و تسریع در تکمیل پروژه مجموعه ورزشی پنج هزار نفری ساوجبلاغ از مهمترین خواسته ها و مطالبات مردم شهرستان است.

در ادامه این نشست مصطفی مدبر، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در خصوص چمن مصنوعی و احداث دیواره صخره نوردی از طریق فدراسیون های مربوطه دستور پیگیری داد.

معاون وزیر همچنین در خصوص تهیه اقلام درخواستی، دستور مکاتبه با هاشمی را صادر کرد تا با نظر و دستور وی در این زمینه اقدام شود.

در این نشست همچنین صحبتهایی در خصوص واگذاری پروژه مجموعه پنج هزار نفری ساوجبلاغ با استفاده از راهکارهای قانونی برای تکمیل و بهره برداری به بخش خصوصی مطرح شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا