گوناگون

تاج:ورزشگاه شهر قدس استانداردهاي خوبي دارد

مهدي تاج درباره مشکلات مالياتي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس اظهار کرد:‌ روز گذشته با مديران اين دو باشگاه به اداره ماليات رفتيم و درباره مشکلات مالياتي اين دو باشگاه صحبت‌هايي را انجام داديم. اين دو باشگاه از حدود سال 1349 بدهي مالياتي انباشته شده دارند که مبلغ آن بسيار زياد است.

به نقل از ايسنا، وي افزود: البته ماليات روي سود و درآمد حساب مي‌شود و اين دو باشگاه درآمد نداشته‌اند ولي بايد به اداره ماليات مي‌رفتند و مشکل را حل مي‌کردند. ما ديروز صحبت‌هاي خوبي را انجام داديم و قرار شد تا مشکلات اين دو باشگاه مرتفع شود. البته اين دو باشگاه براي ماليات بازيکنانشان هم مشکلاتي دارند و بايد ماليات بازيکناني که ماليات آنها را متقبل شده‌اند پرداخت مي‌کردند که پرداخت نکرده‌اند. البته در فصل جديد دستورالعملي صادر کرده‌ايم که هيچ باشگاهي حق ندارد ماليات بازيکنانش را بر عهده بگيرد، زيرا معتقديم بازيکني که پول دريافت کرده است بايد ماليات آن را هم بپردازد.

تاج همچنين در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با اشاره به موضوع فروش بليت الکترونيکي در فصل جديد گفت:‌ صحبت‌هاي خوبي با مديران دو باشگاه استقلال و پرسپوليس انجام داديم و قرار بر اين شده که در فصل جديد باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس بليت‌هاي الکترونيکي را خودشان به فروش برسانند. در همين رابطه فردا نيز قرار است جلسه‌اي با مديران اين دو باشگاه برگزار کنيم. اگر به توافق برسيم اين دو باشگاه بليت الکترونيکي بازي‌هاي خود را در ورزشگاه‌هاي درفشي‌فر و امجديه و تعدادي ورزشگاه‌ ديگر به فروش خواهند رساند.

رييس سازمان ليگ در پايان در پاسخ به اين سوال که با توجه به امکانات باشگاه پيکان در فصل جديد آيا اين باشگاه در ورزشگاه شهر قدس در مسابقات ليگ برتر ميزباني خواهد کرد، خاطرنشان کرد:‌ ورزشگاه شهر قدس استانداردهاي خوبي دارد و مي‌تواند از مسابقات ليگ برتر ميزباني کند اما مشکلاتي در اطراف ورزشگاه و دسترسي‌ها وجود دارد که بايد حل شود. اگر مسئولان پيکان بتوانند مشکل راه‌هاي اطراف اين ورزشگاه را حل کنند مطمئنا حتي مي‌توانند از باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس در اين ورزشگاه ميزباني کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا