گوناگون

اخبار کوتاه از آبي‌پوشان در ترکيه

اعضاي تيم فوتبال استقلال شب گذشته به تماشاي ديدار آرژانتين و آلمان پرداخته و از همين رو آبي‌پوشان صبح امروز را استراحت کردند.

به نقل از فارس، کادر فني تيم استقلال تصميم گرفته تمرينات بدنسازي و هوازي کمي سبک تر شود تا تيم در شرايط بازي قرار بگيرد.قرار است تمرين نوبت عصر که شامل کارهاي تاکتيکي است برگزار شود.

* با توجه به اينکه ديدار آرژانتين و آلمان به وقت اضافه و ضربات پنالتي کشيده شد اکثر بازيکنان هنگام صرف صبحانه پيرامون اين ديدار صحبت مي‌کردند.

* مسئولان استقلال در ترکيه در تلاش هستند تا يک بازي ديگر هم به صورت دوستانه انجام دهند و امروز مشغول رايزني در اين زمينه بودند.

* تمرينات استقلال مجددا صبح فردا تعطيل خواهد بود و آبي‌پوشان عصر جمعه ساعت 20:30 در ديداري دوستانه به مصاف بورسا اسپور خواهند رفت. بورسا اسپور تيمي است که سرمربيگيري آن بر عهده سنول گونش مربي مطرح کشور ترکيه است و از همين رو اين بازي به نوعي رويارويي قلعه‌نويي با اين مربي مطرح خواهد بود.

ديدار استقلال و بورسا اسپور در زميني برگزار مي‌شود که تيم هاي پيکان و پرسپوليس هم در آن محل اردو زده‌اند و پيکاني‌ها شب گذشته در همين زمين مقابل يک تيم از کشور روماني به تساوي رسيدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا