گوناگون

ادامه وزش باد و شرایط جوی ناپایدار در البرز/ فردا دمای هوا در کرج کاهش می‌یابد

منصور رحمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با با اشاره به اینکه در روزهای اخیر آب و هوای البرز شرایط ابری و نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و رگبارهای پراکنده داشته است، با بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل داده‌های علمی در 24 ساعت آینده شاهد تداوم همین شرایط، یعنی افزایش ابر، وزش باد شدید و رگبارهای پراکنده هستیم.

رحمانیان ادامه داد: طبق پیش بینی ها رگبارهای پراکنده در ارتفاعات البرز و روستاها بیشتر از مناطق دیگر خواهد بود.

وی تاکید کرد: طی روزهای گذشته دمای هوا در شهرستان کرج تا 35 درجه افزایش یافته بود که این روند تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
 

وضعیت ناپایدار جوی تا اواسط هفته جاری در البرز ادامه خواهد داشت

این مسئول با اشاره به پیش‌بینی‌های کارشناسان گفت: از صبح روز جمعه سامانه‌ای بارشی در مناطق شمالی کشور، حاشیه دریای خزر و همچنین ارتفاعات البرز فعال می‌شود که با فعالیت این سامانه شاهد بارش‌ باران در مناطق یاد شده خواهیم بود و دمای هوا نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: طبق تحلیل داده های علمی از ظهر روز جمعه دمای هوا در استان البرز حدود 5 درجه کاهش می یابد و حداکثر دما در کرج حدود 30 درجه بالای صفر خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه وضعیت ناپایدار جوی تا اواسط هفته آینده در البرز ادامه خواهد داشت، یادآور شد: تا روز دوشنبه آینده شاهد آسمانی نیمه‌ابری همراه با وزش باد هستیم که شدت وزش در بعد از ظهر‌ها افزایش خواهد یافت.


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا