گوناگون

استفاده از ظرفيتهاي داخلي راهکار جذب سرمايه و افزايش توليد است

به گزارش خبرنگار مهر، غلام علي ترابي عصر  دوشنبه در پنجاه و دومين جلسه شوراي اسلامي شهر شيراز با اشاره به روز صنعت و معدن، گفت: تنها راه جذب مناسب سرمايه و افزايش توليد و بهره وري، استفاده از ظرفيت داخلي كشور و تقويت بنگاه هاي اقتصادي كوچك و خرد همزمان با رشد صنايع مادر و نگاه يكسان به همه عناصر توليد در سطح كشور و استان و برخورد با خطاها و فسادهاي اداري و مالي و رانت خواري ها است.

وی با بيان اينكه به جاي استفاده از مدل هاي پوسيده غربي بايد از الگوي اسلامي، قرآني بهره ببريم، عنوان كرد: بياييم از مدل قرآن و اسلام براي اصلاح ساختارهاي سياسي و اقتصادي و اجتماعي جامعه مان استفاده كنيم.

این عضو شوراي اسلامي شهر شيراز با اشاره به اين مطلب كه ما نبايد در مسائل آموزشي و علمي از روش هاي منسوخ تجربه شده در غرب در 30 – 40 سال پيش استفاده كنيم، گفت: از تجربه ها و دانش ها بايد استفاده كرد اما الگو و شيوه را بايد كاملا بومي و خودي انتخاب كرد.

ترابي در پايان  ضمن در خواست از مسئولان قضايي برای برخورد قاطع با متخلفين در همه عرصه ها، افزود: بايد ضمن حمايت كامل از آمران به معروف و ناهيان از منكر، با افراد خاطي و حرمت شكناني مانند روزه خواران و كانون هاي فساد برخورد قاطع و قانوني صورت گيرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا