گوناگون

اعتبارات عمران روستایی دشتستان در بودجه 93 افزایش چشمگیر داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد عصر شنبه در نشست بررسی مشکلات روستاهای شهرستان دشتستان اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای شهرستان دشتستان توسعه فضاهای آموزشی است که این مهم باید در شهرها و روستاهای این شهرستان محقق شود.

وی بر لزوم بهبود وضعیت فضاهای آموزش عالی در دشتستان تاکید کرد و افزود: امکانات و تجهیزات مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها و افزایش فضاهای آموزشی در دشتستان باید به خوبی بهبود یابد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه مشکلات بسیاری در روستاهای شهرستان دشتستان وجود دارد و با وجود اینکه بیش از 35 سال از انقلاب می گذرد نباید شاهد وجود چنین مشکلاتی باشیم.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم مردم روستاهای بخش شبانکاره در کشاورزی و تولید اضافه کرد: همه مسئولان باید با تلاش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم در روستاها تلاش کنند.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه نباید تفاوتی بین توسعه در روستاها با شهرها وجود داشته باشد، افزود: اجرای پروژه های محرومیت‌زدایی نقش بسیار مهمی در جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها دارد و در برخی موارد شاهد مهاجرت معکوس هستیم.

وی بر لزوم توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات در روستاها تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: مسئولان باید با حضور در مناطق محروم این مشکلات را از نزدیک ببینند و برای رفع انها تلاش کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در روستاهای شهرستان دشتستان، ادامه داد: اعتبارات عمران روستایی دشتستان در بودجه 93 افزایش بی‌سابقه داشته است.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا