گوناگون

اعضای شورای شهر می توانند همزمان کارمند دولت هم باشند

فضل الله رنجبر در خصوص مطرح شدن برخی ابهامات در باره دو شغله بودن برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه به خبرنگار مهر گفت: در روز ثبت نام و اخذ مدارک باید نظارت بر این موضوع انجام می شد.

وی با بیان اینکه کارمند دولت بودن مانع ثبت نام برای عضویت در شورا اسلامی شهرها نیست گفت: تنها در خصوص شاغلین در شهرداری این ممانعت وجود دارد که نمی توانند عضو شورای شهر شوند.

فرماندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: در خصوص اینکه برخی اعضای شورای شهر فعلی کرمانشاه در شهرداری هم شاغل هستند نیز بررسی های لازم در دست انجام است و در صورت تأیید هرگونه تخلف قانون اجرا خواهد شد.

وی افزود: تردیدی وجود ندارد که با هرگونه تخلف بدون هیچ تعارفی برخورد خواهیم کرد.

رنجبر با اشاره به اینکه رسانه ها رسیدگی به این تخلفات را مطالبه کنند گفت: در عین حال باید آرامش را حفظ کرد و مانع جنجال آفرینی شد.

فرماندار کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: به خاطر عهدی که با شهدا، امام و رهبر انقلاب بسته ایم هیچ گاه اجازه بروز تخلف را نخواهیم داد.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر کرمانشاه در نشست خبری خود پس از انتخاب هیئت رئیسه جدید این شورا ابهاماتی در خصوص دو شغله بودن برخی از اعضای شورای شهر کرمانشاه و همزمان شاغل بودن آنها در شهرداری مطرح کرده بود که این موضوع هفته گذشته در نشست خبری سخنگوی شورای شهر نیز از سوی خبرنگاران مورد پرسش قرار گرفت.

گفتنی است از زمان مطرح شدن این ابهامات تا کنون نتیجه ای از بررسی های فرمانداری یا نهادهای ذیربط اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا