گوناگون

افزايش امنيت اجتماعي مايه اقتدار پليس است

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله محمدنقي لطفي صبح پنجشنبه در ديدار با فرماندهان و مسئولان انتظامي استان ايلام اظهار داشت: امنيت موجود در کشور مايه مباهات و تحسين ساير کشورها و ابر قدرت هاي جهان است.

وي ادامه داد: ايران اسلامي با وجود بحران هاي سياسي کشورهاي همسايه و نا امني هاي زياد در اين کشورها از امنيت بالايي برخورداراست.

امام جمعه ايلام امنيت را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: استان ايلام با توجه به 435 کيلومتر مرز مشترک با کشور عراق با تلاش مرزداران عزيز و مجموعه نيروي انتظامي از امنيت قابل قبولي برخوردار است.

نماينده  ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام با قدرداني از زحمات و تلاش هاي شبانه روزي پليس در مبارزه با هنجار شکنان گفت: به هر اندازه که امنيت اجتماعي در ابعاد مختلف آن در سطح جامعه افزايش يابدبه همان ميزان احساس امنيت ارتقای يافته و باعث اقتدار نيروي انتظامي مي شود.

در ابتداي اين ديدار سردار علی دولتي فرمانده انتظامي استان ايلام طي سخناني گزارشي از فعاليت ها و اقدامات پليس ارائه کرد.

وي با اشاره به کاهش 17 درصدي سرقت در سطح استان گفت: وقوع سرقت در سطح استان کمتر از ميانگين کشوري است.

فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به کاهش19درصدي وقوع قتل در استان تصریح کرد: در شش ماهه ابتداي سال جاري 100 درصد قتلها کشف و قاتلان نيز شناسايي و دستگير شده اند.

اين مقام مسئول همچنين از کاهش دو درصدي شرارت خبر داد و گفت: در نيمه اول امسال،کشفيات مواد مخدر 68 درصد افزايش داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا