گوناگون

افزایش تولید و صادرات شرکت فولاد آلیاژی ایران

81227826 5806736

روابط عمومی این شرکت روز یکشنبه اعلام کرد: در این مدت 111هزار تن فولاد خام از انواع عملیات حرارت پذیر، سخت شونده سطحی، میکرو آلیاژ، فنر، ابزار سردکار، ابزار گرم کار، بلبرینگ، خوش تراش ، زنگ نزن ، دما بالا و صنعتی در شرکت فولاد آلیاژی ایران تولید شد.

این گزارش می افزاید: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 22 درصد افزایش داشته است.

همچنین حدود 400 تن از محصولات این شرکت به ارزش تقریبی سه میلیون و 500 هزار دلار شامل عملیات حرارتی پذیر، سخت شونده سطحی، فنر، ابزار سردکار، میکرو آلیاژ و صنعتی و کیفی صادر شد.

بنا بر این گزارش، این محصولات به کشورهای آلمان ، فرانسه، هلند، افغانستان، اسپانیا، امارات، ترکیه ، بلژیک، قطر ، لهستان و مصر صادر گردید.

این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزنی و ارزشی به ترتیب 22 و 18 درصد رشد نشان می دهد.

در این گزارش آمده است: همچنین در این مدت 90 هزار 220 هزار تن از محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران به ارزش یکهزارو 920 میلیارد ریال به بازارهای مختلف مصرف عرضه شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26درصد از لحاظ وزنی و 31 درصد از لحاظ ارزشی رشد نشان می دهد.

در بخش پایانی این گزارش آمده است: این محصولات به عنوان مواد اولیه صنایع مختلف کشور از جمله خودرو سازی، ماشین سازی، ابزارسازی و همچنین در ساخت تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی، ریلی وساختمان سازی استفاده می شود. ک/1

7546/650

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا