گوناگون

افزایش 25 درصدی اعزام زائران ایرانی به عتبات در اعیاد شعبان

81190618 5742397

ˈمحسن نظافتیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: با توجه به تقاضای مردم برای اعزام به عتبات در ایام اعیاد شعبانیه، اعزام زائران ایرانی در این ایام شش هزار نفر افزایش می یابد.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت همچنین در خصوص هزینه سفر به عتبات در مرحله جدید اعزام ها که از 25 تیر ماه آینده آغاز می شود، گفت: سازمان حج و زیارت در تلاش است از طریق صرفه جویی در هزینه ها، هزینه سفر به عتبات عالیات را در مرحله جدید اعزام ها کاهش دهد.

نظافتی اظهار داشت: البته سعی خواهیم کرد ضمن صرفه جویی در هزینه ها، کیفیت خدمت رسانی به زائران ایرانی در عتبات نیز افزایش یابد.

پیش ثبت نام مرحله جدید اعزام های عتبات عالیات از 21 خرداد ماه امسال آغاز می شود و متقاضیان می توانند باز شدن سامانه اینترنتی ثبت نام به نشانی www.atabat.haj.ir مراجعه و نام نویسی کنند.

اعزام های مرحله تابستانی عتبات از 25 تیرماه آغاز و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

بنابر اعلام سازمان حج و زیارت در دوره تابستانی سفر زیارتی عتبات عالیات حدود 300 هزار نفر اعزام خواهند شد.

اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات به مدت 15 روز از ابتدا تا نیمه ماه مبارک رمضان به منظور تجدید قوای نیروهای اجرایی و ترمیم هتل های فرسوده در عراق متوقف خواهد شد.

مدت اقامت در عتبات عالیات عراق هفت شب است که بر این اساس، زائران ایرانی، سه شب در نجف، سه شب در کربلا و یک شب نیز در کاظمین اقامت می کنند.

پیشتر نیز سازمان حج و زیارت 35 هتل بی کیفیت عراقی را به دلیل عدم رعایت مسایل بهداشتی و رفاهی از چرخه خدمت رسانی به زائران ایرانی در مرحله جدید اعزام ها حذف کرده است.

اجتمام(4)**9140**1436

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا